نايس ملودي
آهنگ هاي زيبا

كفش دخترانه مدل Rinko

طراحي و كيـفيت بي نظير


عرضه شده در سايزهاي 37 تا 40

كفي پرسي فاقد دوردوزي

خريد از فيس ماركت

قيمت : 49000 تومان



متناسب با فصل دختران خوش سليقه به دنبال كفش مناسب با استايل خود هستند. كفش دخترانه مدل Rinko كفشي بسيار راحت و زيبا بوده كه طراحي شگفت انگيز آن به ويژه كفي آن توجه همگان را به خود جلب مي كند. اين كفش زيبا در رنگ هاي تركيبي (قرمز سبز) و سايزبندي 37 تا 40 ارائه شده است و با انواع لباس هماهنگي دارد. اين كفش ها دوام و كيفيت بالايي داشته و مورد پسند دختران مشكل پسند واقع مي شود.


قيمت : 49000 تومان



ويژگي هاي كفش دخترانه مدل Rinko :
-
طراحي و كيفيت بي نظير
- عرضه شده در سايزهاي 37 تا 40
- كفي پرسي فاقد دوردوزي
- جنس رويه: چرم صنعتي
- با كيفيت و مقاوم
- جنس زيره: PU


روش خريد:
براي خريد پس از كليك روي دكمه زير و تكميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل كار تحويل بگيريد، سپس وجه كالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دكمه زير كليك كنيد.

قيمت : 49000 تومان

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۵۷:۴۶ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]
زماني كه صحبت از لوازم آرايش مي شود، كيفيت در اولويت قرار مي گيرد. به عنوان مثال اگر شما بخواهيد كه در يك ميهماني زيباتر از هميشه بدرخشيد، بايد به دنبال لوازم آرايش خوب، مانند كرم پودري كه صورت شما را به خوبي پوشش دهد، باشيد. خوشبختانه برندهاي فوق العاده اي از لوازم آرايش در جهان وجود دارند كه نگراني هاي شما را برطرف خواهند كرد.
 
اگر از برندهايي كه در اينجا به شما معرفي مي كنيم استفاده كنيد، هيچوقت پشيمان نخواهيد شد. اين برندها جزو بهترين برندهاي موجود در جهان اند
و شما ميتوانيد اين برند هارو در سايت ياس بيوتي كه عمده لوازم آرايشي را عرضه ميكند بخريد ..!
 
 
Clarins
 
اگر چه تعداد بيشماري از برندها به دنبال راهي براي سود بيشترند، اما به تنها چيزي كه اين برند مي انديشد، مراقبت و زيبايي از چهره خانم ها در هر كجاي جهان كه باشند، است.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 
 
 
 
Estee Lauder
 
برند استي لادر از سال 1946 فعاليت خود را آغاز كرد و حال تبديل به يكي از بهترين شركت هاي معتبر و مشهور جهان شده است. محصولات اين برند كه شامل لوازم آرايش، كرم هاي مراقبت از پوست و عطرها مي باشند، به دليل كيفيت بالايي كه دارند محبوبيت زيادي را از آن خود كردند.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
L’Oreal
 
وقتي صحبت از زيبايي مي شود، برند فرانسوي لورئال حرف اول را مي زند. اين برند به خانم ها بهترين لوازم آرايش را با به صرفه ترين هزينه ها ارائه مي دهد. فرقي نمي كند كه كرم پودر بخواهيد يا خط چشم يا حتي رژ لب، لورئال هيچوقت شما را نااميد نمي كند.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا
 
 
 
Maybelline New York
 
شركت ميبلين اولين بار در سال 1996 كار خود را با توليد ريمل آغاز كرد اما اكنون يكي از بهترين برندهاي لوازم آرايش در آمريكاست. اين برند هميشه خود را با به روزترين مدها تطبيق مي دهد.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
NARS
 
برند نارس با هدف شاد كردن خانم ها كار خود را آغاز كرد. امروزه نيز سعي دارد تا به جاي مصنوعي كردن چهره خانم ها، زيبايي طبيعي شان را افزايش دهد.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
Laura Mercier
 
لورا مرسير يكي از مشهورترين آرايشگران جهان است، برند او نيز كيفيت بالاي محصولاتش را نشان مي دهد. شما مي توانيد توانايي و دانش بالاي او را در محصولات اش نيز مشاهده كنيد. لوازم آرايش او، مانند مرطوب كننده هاي رنگي اش، در چند سال مداوم به عنوان بهترين محصولات جهان شناخته شده اند.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
CHANEL
 
شما نيز مانند خود «كوكو شانل»، موسس اين شركت، پس از استفاده از لوازم آرايش شنل احساس غرور و رضايت خواهيد كرد. اگر چه مجبوريد براي خريد محصولات آن، مانند يك رژ لب 50 دلاري، هزينه زيادي بپردازيد اما در نهايت ارزش اش را دارد.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
 Dior
 
اگر تا به حال از محصولات ديور استفاده نكرده ايد، پيشنهاد مي كنيم كه هر چه زودتر آن تجربه را به دست آوريد. رژ لب هاي ديور شروع خوبي براي آشنايي با اين برند لوكس مي باشند.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
Sephora
 
سفورا برند لوازم آرايش فرانسوي است كه در سال 1973 راه اندازي شده و در حال حاضر متعلق به شركت لويي ويتون بوده و از برندهاي كمپاني ال و ام هاش به‌ شمار مي‌آيد. اگر به دنبال محصولاتي با كيفيت بالا و در عين حال متنوع هستيد، حتما به برند سفورا سري بزنيد.
 
 بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا
 

 
ايو سن لوران
 
از كرم پودرهاي سبك و رژ لب هاي چرب تا خط چشم هاي ظريف و ريمل هاي حجيم كننده،  ايو سن لوران بهترين ها را در زيبايي به شما هديه مي دهد. اين برند كه كيفيت فوق العاده بالايي دارد، مطمئنا پس از هر بار خريد، شما را وادار مي كند كه باز هم به محصولات اش سري بزنيد.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
GIVENCHY
 
نام ژينوانشي از قديم با زيبايي زنان در ارتباط بوده است. اين برند از سال 1989 اولين محصولات آرايشي خود را روانه بازار كرد و از آن پس تاكنون به رشد خود ادامه داد و در نهايت توانست كه شهرتي منحصر بفرد را از آن خود كند.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 
 

 
Bobbi Brown
 
اگر تا به حال نام اين برند را نشنيده ايد، حال زمان آن است كه آن را به تجربه خود بيافزاييد. در حال حاضر اين برند يكي از بهترين محصولات آرايشي زيبايي را براي زنان توليد مي كند.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
MAC
 
از زمان تاسيس اين برند كه سال 1984 بوده است تاكنون اين برند موفقيت هاي مدامي را از آن خود كرد. تنوع، خلاقيت و روي مد بودن از ويژگي هايي است كه طرفداران زيادي را به سمت خود جلب كرد. 
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
Lancome
 
از همنشيني علم و زيبايي برندي متولد شد كه در زيبايي حرف اول را مي زند. برند لانكوم بيش از 80 سال است كه بهترين محصولات آرايشي را روانه بازار و در نتيجه طرفداران زيادي را به سمت خود جذب مي كند.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 
 

 
Clinique
 
برند كلينيك از سال 1968 تا به حال در توليد لوازم آرايش و زيبايي فعاليت دارد. به دليل كيفيت بالا و سازگاري لوازم آرايش آن با هر نوع پوستي است كه جاي خود را در ميان طرفداران باز كرده است.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
NYX
 
كيفيت منحصر بفرد، مواد اوليه درجه يك و قيمت مناسب محصولات آرايشي اين برند بوده كه آن را تبديل به يكي از محبوب ترين برندها ساخته است. اين برند نه تنها در دل مردم بلكه در ميان آرايشگران حرفه اي نيز جاي خود را باز كرده است.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
Revlon
 
نه تنها كيفيت بالا بلكه قيمت هاي مقرون به صرفه  محصولات اين برند، يعني آنچه مردم از يك برند معتبر انتظار دارند، نيز زبانزد خاص و عام است. اين شركت در توليد بهترين نمونه هاي لوازم آرايش تا به حال شكست نخورده است.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 
 
Burberry
 
برند لوكس بربري نه تنها در توليد لباس و اكسسوري بلكه در توليد لوازم آرايش نيز مي داند چگونه عمل كند. مي توان گفت كه ظرافت و خلاقيت از بارزترين ويژگي هاي آن است.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 
همچنين شما ميتوانيد براي مشاوره قبل از خريد به تلگرام ادمين ياس بيوتي مراجعه كنيد
 
منبع : برترينها

ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۳۲:۱۲ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]

 اگر شما مدير يك وب سايت هستيد و از گوگل آناليتيكس استفاده نمي كنيد، به زودي بهترين فرصت ها را براي شناسايي پتانسيل وب سايت خود از دست مي دهيد. اين يك اخطار جدي است. در ادامه همراه ما باشيد... 

معرفي گوگل آناليتيكس  Google Analytics 

گوگل آناليتيكس بارها و بارها ثابت كرده است كه يكي از بهترين ابزارهاي بازاريابي اينترنتي (آنلاين) است. اين ابزار با گزارش هاي دقيق و كاربر پسند خود در مورد آنچه در وب سايت شما اتفاق مي افتد، توضيح مي دهد.

به همين دليل است كه گوگل آناليتيكس يك ابزار عالي و قدرتمند براي بازاريابان اينترنتي است، تا بدانند مخاطبانشان، چه كساني هستند ؟ چه رفتارهايي دارند ؟ و با چه استراتژي هايي به سمت كسب و كار اينترنتي آنها قدم بر مي دارند و از همه مهمتر چه چيزي نيستند! 

از آنجايي كه اين ابزار بسيار مفيد است، خيلي مهم است كه به طور صحيح از آن براي رسيدن به موفقيت خود در وب و حفظ كاربران استفاده شود. در اين مقاله برخي از اشتباهات رايج گوگل آناليتيكس را مورد بررسي قرار مي دهيم تا بتوانيد با دانستن اين نكات تصميم بهتر و قطعي براي حفظ مشتريان و آناليز آنها در وب بگيريد، تا بتوانيد كسب و كار اينترنتي خود را توسعه دهيد. 

 

1- در وهله اول از گوگل آناليتيكس حتما استفاده كنيد

بهتر است قبل از شروع، به آماري كه در اختيارتان قرار دهيم توجه داشته باشيد، تعداد 30 تا 50 ميليون وب سايت از ابزار گوگل آناليتيكس Google Analytics استفاده مي كنند، اگر وب سايت شما در بين آنها قرار ندارد، يكي از بهترين موقعيت ها براي تجزيه و تحليل ترافيك وب سايت خود و همچنين بررسي رفتار كاربران با سايت خود را از دست مي دهيد.

بدون استفاده از پلت فرم گوگل آناليتيكس ، يا هر ابزار تحليل و آناليز ديگري در وب سايت خودتان، تقريبا نمي توانيد متوجه شويد كه چه استراتژي هايي بايد به كار ببريد تا موفق شويد، و اين استراتژي ها چگونه كار مي كنند. و چه چيزي باعث جذب كاربران به وب سايت شما مي شوند.

با نگاه كردن به گزارشات هر صفحه سايت مي توانيد بررسي كنيد، كه كاربران از چه محتواهايي كه درج كرده ايد بازديد كرده اند و مورد پسند آنها واقع شده است. همينطور نيز مي توانيد مشاهده كنيد كه چه محتوايي مورد استقبال قرار نگرفته است تا سريعا بر روي آن تغييرات را اعمال كنيد و يا يك استراتژي مناسب براي محتواي خود بچينيد تا مجددا توسط كاربران ديده شود. 

2- فيلتر كردن داده هاي داخلي و خارجي در گوگل آناليتيكس را فراموش نكنيد

براي سايت سازمان، شركت و كسب و كار شما، ممكن است هزاران بازديد از صفحات سايت، از طرف كارمندان و پرسنل خود سازمان باشند، كه اين اتفاق اطلاعات و آمار و ارقام شما را در زماني كه نياز به تجزيه و تحليل داريد خراب مي كند.

همينطور باعث مي شود كه يك رفتار نادرست از كاربران را ببينيد و سريعا تصميم بگيريد. بنابراين پيشنهاد مي كنيم از فيلترها در گوگل آناليتيكس استفاده كنيد و داده هايي كه مرتبط با كارتان نيست را سريعا حذف كنيد تا در زمان آناليز دچار مشكل نشويد. 

3- فيلتر كردن ترافيك هرزنامه ها در گوگل آناليتيك

در يك مجله اي مطالعه مي كردم كه 4 درصد از ترافيك كل اينترنت از اسپم آمده است. اين شايد به نظر خيلي ها يك درصد پايين و كوچك برسد، اما مي تواند به تعداد قابل توجهي وب سايت شما را در وب به صورت وب سايت زرد ترجمه كند، و به كاربران نمايش دهد و ربات هاي گوگل را دچار مشكل كند.

اگر از ابزارهاي قدرتمندي براي جلوگيري از اسپم براي وب سايت خود استفاده نكرده ايد، سريعا عجله كنيد و دست به كار شويد و در اولين مرحله خواهان بررسي وجلوگيري از ترافيك هرزنامه ها باشيد تا اطلاعات خودتان را دقيق حفظ كنيد.

يكي از راه هاي اين كار استفاده از بخش ارجاعات هرزنامه در گوگل آناليتيكساست. كه مي توانيد به بخش Analytics Edge در گوگل آناليتيكسمراجعه كرده و اين تنظيمات را انجام دهيد. 

4- سوءاستفاده از پارامترهاي رديابي يا UTM در گوگل آناليتيكس

يك پارامتر UTM در گوگل آناليتيكس يك تگ است كه مي توانيد به URL ها اضافه كنيد، تا به شما كمك كند و ببينيد كه جايي ترافيك وب سايت شما از آن مي آيد، در چه وضعيتي قرار دارد. به عنوان مثال اگر شما تبليغات خود را در وب سايت هاي مختلف قرار دهيد، با استفاده از پارامترهاي UTM به شما نشان داده مي شود، كه تبليغات چه ترافيك هايي را به سمت سايت شما انجام داده است. به اين صورت است كه مي توانيد، آمار را دقيق بيابيد. 

يكي از اين آناليزها كه در سال 2014 انجام شده بود، نشان ميداد كه مقدار 31.24 درصد از همه تراكنش هاي ارجاعي از سوي شبكه هاي اجتماعي به دست آمده است. با استفاده از اين نكته شما مي توانيد استراتژي تجزيه و تحليل خود را بهينه تر كنيد.

5- داده هاي خود را در گوگل آناليتيكس جمع آوري كنيد  

اگر شما به عنوان مدير يك وب سايت يا كسب و كار اينترنتي، داده هاي دريافتي خود از گوگل آناليتيكس را به صورت صحيح جمع آوري و تقسيم بندي نكنيد، مقداري از اطلاعات ارزشمند را خيلي راحت از دست مي دهيد.

اين داده ها عبارتند از : رفتاركاربران، منطقه جعرافيايي، درصد جمعيت و ... اگر بخواهيم وب سايتي را مثال بزنيم سايتهافينگتون پست از ايالات متحده امريكاست و هدف اصلي او هم در همان كشور است و بيشترين بازخوردها را نيز از آنجا دريافت مي كند. 

با تقسيم بندي، شما مي توانيد اهداف مد نظر  خود را در وب سايت به دست آوريد، تا مطالب خود را متناسب تر كنيد و به افراد بيشتري دسترسي پيدا كنيد. 

6- تنظيم اهداف در گوگل آناليتيكس

در مورد داشتن هدف بهتر است بدانيد كه در هاروارد مطالعه اي انجام شده است و نتيجه آن به اين صورت بوده است :"داشتن اهداف شما را 10 برابر موفق تر از قبل مي كند. " به عنوان يك بازارياب اينترنتي، شما قطعا اهدافي داريد.

 مثلا : ارتباط براي ايجاد منافع، بهبود مشاركت مشتري، فروش بيشتر و ... . همچنين در گوگل آناليتيكس مي توانيد اهدافي مانند افزايش روزانه دريافت فايل هاي سفارشي ايجاد كنيد، يا افراد بيشتري را دعوت كنيد تا بر روي يك صفحه يا لينك خاصي كليك كنند و تشويق شوند كه با شما در تماس باشند. اين ابزارها پيشرفت شما را نشان مي دهند به طوري كه مي توانيد تنظيمات را در صورت نياز انجام دهيد. 

7- تبديل، تبديل نشده است! 

حدود 22 درصد از بازاريابان اينترنتي، از نرخ تبديل خود ناراضي هستند. براي جلوگيري از افزايش اين نارضايتي بايد داده هاي تبديل خود را مورد بررسي قرار دهيد و ببنيد كاربران در وب سايت شما از كجا به كجا سفر مي كنند. بدون داده هاي تبديل، شما يك تصوير ناقص از عملكرد وب سايت خود خواهيد داشت. 

با تنظيم يك هدف تبديل در گوگل آناليتيكس، مي توانيد ببينيد كه يك كاربر از كجا تبديل شده است، كدام صفحات بيشترين بازديد سايت را داشتند و چه چيزي آنها را براي انجام تبديل ها جذب كرده است. 

8- رويداد ها و كمپين ها را رديابي نمي كنيد!

حدود 64.6 درصد مردم در هنگام جستجو براي خريد يك آيتم آنلاين به تبليغات گوگل اعتماد مي كنند و فروشندگان نيز از آن براي معرفي محصولات استفاده مي كنند، بنابراين توجه به اين زمينه كه كمپين ها بايد رديابي و در زمان لازم اصلاح شوند، شما را به موفقيت و افزايش فروش نزديكتر مي كند.

گوگل آناليتيكس شما منبع ترافيك ارجاع شما را به صورت كامل در اختيارتان قرار مي دهد. شما مي توانيد با گوگل آناليتكز رديابي هايي مانند تعداد كليك بر روي لينك ها، ايميل، و نمايش ويديو ها را بررسي كنيد. 

9- مقايسه سيب و پرتقال ! 

ضروري است كه اطلاعاتتان را مقايسه كنيد و به آنها توجه ويژه اي داشته باشيد، تا نتيجه گيري هاي مربوط به روند ترافيك وب خود را انجام دهيد. اگر شما ترافيك خود را، در دوماه مختلف بررسي كنيد مشاهده مي كنيد كه ممكن است تعطيلات و يا رويدادهاي ديگر بر اين تبديل تاثير داشته باشند. 

اين مسئله سيب و پرتقال در بسياري از موارد منحصر به فرد است، به ياد داشته باشيد كه بسياري از نظرسنجي هاي اصلي در مورد احتمال انتخاب نامزد رياست جمهوري دونالد ترامپ تنها 28.6 درصد بوده است. از آنجاييكه اين نظرسنجي ها اطلاعاتي از منابع كه نمي توانست مقايسه شود را مقايسه كرد.

يعني آمار جمعيت راي دهندگان ليبرال و محافظه كار بسياري از نظرسنجي ها، ناقص بودند.توجه كنيد كه هنگام تصميم گيري بر اساس اطلاعات گوگل آناليتيكسشما يك اشتباه مشابه را انجام ندهيد. 

10- ناديده گرفتن راهكارها ! 

حدود 5 درصد افراد در ايالات متحده در بالاترين سطح سواد رايانه اي قرار دارند، بقيه افراد امكان دارد گاهي اوقات در آناليز و تحليل و همچنين عمليات اجرايي يك وب سايت نياز به كمك داشته باشند و يا دچار مشكل شوند. شما اگر از گالري راه حل ها استفاده نكنيد، بسياري از امكانات مانند دسترسي به گزارش هاي اختصاصي، و راه حل هاي جامع را نخواهيد داشت.  

تعدادي از روشهاي استفاده گوگل آناليتكس،كه داراي نكات مثبتي بود را در اين مقاله بررسي كرديم،  و همچنين راه هاي زيادي براي اشتباه كردن با آن را معرفي كرديم، با اجتناب از اين مشكلات رايج، شما براي استفاده از پتناسيل اصلي وب سايتتان آماده خواهيد بود. 

 

منبع : bigdigita


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۶ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۹:۲۳:۲۷ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]

آهنگ مازندراني و بسيار زيبا

ترانه هاي شاد مازندراني با لينك مستقيم

دانلود آهنگ هاي شاد مازندراني تقديم به تو دوست عزيزم

اصطلاحات و گويش و كلمات مختلف در زبان شيرين مازندراني
(به همراه تلفظ انگليسي و برگردان فارسي)

مجموعه اي از اسامي پرندگان – وسايل ها – مكان ها و رنگ ها و اعضاي بدن – زمان ها و انواع بازي هاي محلي و ساير اصطلاحات كه در اين مجموعه تقديم مي گردد:



پرنده گان و حيوانات

طلا : telah : خروس

ماركك : markek : مرغ مادر

سيكا : sika : اردك

نيمچه : nimcheh : جوجه

وك : vak : قورباغه

آروسك گل : arosek gal : نوعي موش بزرگ

گل: gal : موش

مر : mar : مار

كوز : kavez : لاك پشت

كندو : kando : زالو

شال : shal : شغال

بامشي : bameshi : گربه

كچ كج : kej kej : مرغ مادر كه به همراه جوجه ها باشد

گو : goo : گاو

گوگزا : goo geza : گوساله

گومش: goomesh : گاو ميش

جينكا : jineka : گاو نر

منگو : mango : گاو ماده

گسفن : gesfen : گوسفند

كسفن وره : gesfen vareh : بره

كلاج : kelaj : كلاغ

شكروم : shekerom : دسته هايي از سار

پيت كله : pit keleh : جغد

ميچكا : michka : گنجشك

كوتر : koter : كبوتر

زيك : zik : نوعي پرنده بسيار كوچك

صحرا غاز : sahra ghaz : غاز صحرايي يا وحشي

صحرا سيكا : sahra sika : اردك صحرايي يا وحشي

چلچلا: chelchela: چلچله

رگ رگين : ragrakin : نوعي پرنده در آبندان ها

چاله خس : chalekhes : نوعي پرنده در آبندان ها

ايا : aya : نوعي پرنده وحشي

تيكا: tika : نوعي پرنده وحشي

شونه قپين : shone ghepin : شانه به سر

قشنيك : ghashnic : كلاغ

او گل : oogal : نوعي موش آبي

تشي : tashi : جوجه تيغي

وسيله ها

مقراض يا ناخچين : meghraz, nakhchin : قيچي

كمل : kamel : كاه برنج

بينج : binj : شلتوك ، برنج با پوست

سپوس : sapos : پوست برنج

گرواز : gervaz : نوعي بيل براي كشاورزي

فوكا : foka : وسيله اي براي كشاورزي

چنگگ : chengek : وسيله اي براي نرم كردن خاك براي زراعت

چاقاله : chaghaleh : وسيله اي جهت گودكي كوچك براي كاشت

داز: daz : داس يا وسيله اي براي بريدن شاخه هاي كوچك

دره : dareh : داس يا وسيله اي براي درو در كشاورزي

تاشه : tasheh : تيشه

تور : tor : تبر

درزن : darzen : سوزن

كلوش : kalosh : نوعي كفش محلي

سرپايي : sarpaee : دمپايي

قوا : gheva : كت

جرب : jereb : جوراب

تنه كه : tenekeh : شورت

جمه : jemeh : پيراهن

شونه : shoneh : شانه

ميركا : mirka : دانه تسبيح

كوفا : kofa : از انباشته شدن محصولات كشاورزي را گويند

چلكوم : chelekom : چوب هايي كه بر روي زمين مرتب بكارند

فيهه : fiheh : وسيله براي كشاورزي

بلو : balo : وسيله براي كشاورزي

لت كش : latkash : وسيله اي براي جابجا كردن گل و خاك

سمبار : sembar : سماور

گالدوج : galdoj : سوزن بزرگ براي بستن روي كيسه ها

كيله : kileh : وسيله براي پيمانه برنج يا گندم

كيله : kileh : نهر كوچك براي عبور آب

تلم : telem : وسيله براي توليد دوغ يا كره يا ماست

منبع


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳ تير ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۴۶:۲۶ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ][ ۸ ][ ۹ ][ ۱۰ ][ ۱۱ ][ ۱۲ ][ ۱۳ ][ ۱۴ ][ ۱۵ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : ---
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی