نايس ملودي
آهنگ هاي زيبا

استفاده از فروشگاه اينترنتي گراد به معني توافق كامل شما با شرايط و ضوابط ذيل تلقي مي گردد.


خريد كالا از فروشگاه اينترنتي گراد بر مبناي قوانين و آئين نامه هاي موجود در تجارت الكترونيك و با رعايت كامل تمام قوانين جمهوري اسلامي ايران صورت مي پذيرد.
خدمات و محتويات اين سايت براى استفاده شخصى و غير تجارى مشتريان عرضه شده است و مالكيت معنوي اطلاعات موجود در آن متعلق به اين فروشگاه بوده و هر گونه سوء استفاده از اين اطلاعات پيگرد قانوني دارد. استفاده غيرتجاري از محتويات سايت با ذكر منبع بلامانع است و اگر مايليد از اطلاعات موجود در سايت جهت مقاصد تجاري استفاده نماييد بايد از طريق پست الكترونيكيinfo@gerad.ir درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه كتبي اخذ نماييد.
اين فروشگاه به طور مداوم نسبت به بررسي و بروز رساني اطلاعات و محتويات آن اقدام خواهد نمود. كاربران هنگام سفارش كالا ملزم مي باشند اطلاعات صحيح كامل را در پايگاه درج كنند. بديهي است كاستي يا نادرستي اطلاعات مانع تكميل درست و به موقع سفارش خواهد شد.

فروشگاه اينترنتي گراد هيچ گونه مسئوليتي را در مورد كاركرد سايت كه مي تواند ناشى از عوامل خارج از حوزه مديريت اين سايت باشند (همانند نقص اينترنت، مسائل مخابراتى، تجهيزات سخت افزاري و غيره) نمي پذيرد. تمام ابزاري كه در فروشگاه اينترنتي گراد با هدف ارتباط با مشتريان به كار گرفته مي شود، فقط براي همين منظور طراحي شده و كاربران متعهد هستند كه از اين ابزار صرفا براي ارسال و دريافت اطلاعاتي استفاده نمايند كه مناسب و مرتبط با بحث سفارش كالا باشد. ساير سايت ها و لينك هايي كه براي ارائه اطلاعات بيشتر و كاملتر به كاربر در فروشگاه لينك شده اند مستقل بوده، و فروشگاه اينترنتي گراد مسئوليتي در قبال محتويات آنها ندارد.
ارتباط فروشگاه اينترنتي گراد با كاربران از طريق gerad.ir برقرار مي گردد و فقط با استفاده از اطلاعاتي كه كاربران در سايت درج كرده اند (همانند نشاني، تلفن و …) صورت مي پذيرد. فروشگاه اينترنتي گراد به هيچ وجه اطلاعات منحصر بفرد كاربران را به اشخاص و طرفين غير واگذار نخواهد كرد و ضمنا با استفاده از آخرين فن آوري ها متعهد است حتي المقدور از حريم شخصي كاربران دفاع كند.

نشاني دفتر فروش و امور مشتريان

تهران، خيابان شهيد بهشتي، خيابان پاكستان، كوچه حافظي، پلاك ۱۷

تلفن

۸۹۳۶۴ (۰۲۱) داخلي ۱۰۱

تلفن فروش آنلاين

09108998612

نمابر

۸۹۳۶۴ (۰۲۱) داخلي ۱۰۲

تبليغات

ads@gerad.ir

marketing@gerad.ir

منبع : gerad

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ دى ۱۴۰۰ ] [ ۰۱:۲۹:۳۰ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی