نايس ملودي
آهنگ هاي زيبا
اطلاعاتي درباره كار در ارتفاع با طناب
تحريريه معماري آرل

تكنيسين دسترسي طناب كيست؟

تكنيسين كار در ارتفاع كسي است كه در ارتفاع با طناب كار مي كند و بسيار هم كار سخت و مشكلي دارد و معمولا كاربرد اين كار براي كار هاي ساختماني مي باشد. قيمت راپل كاري بالا مي باشد اما بسيار به صرفه تر از ايجاد داربست براي ساختمان است.

قيمت كار در ارتفاع

قيمتي كه راپل كار به شما اعلام مي كند با در نظر گرفتن تمام شرايط و جوانب مي باشد و بستگي به نما، سنگيني كار و ديگر شرايطي كه براي راپل كار دخيل هستند، قيمت اعلام مي شود.

كار هايي كه تكنيسين دسترسي با طناب قادر به انجام آن ها مي باشد

نماشويي ساختمان، خدمات مربوط به نورپردازي نماي ساختمان، رنگ و نقاشي نما، نصب بنر هاي تبليغاتي بر روي نما، نصب لوله هايي كه بايد بر ديواره نما باشند و پوشاندن درز انقطاع و نصب توري مرغي از كار هايي به شمار مي روند كه راپل كار و راپل كاري قادر به انجام آن است و كار را براي شما بسيار راحت مي سازد.

كاربرد هاي كار در ارتفاع با دسترسي طناب

راپل كار در گذشته هاي دور فقط در كوهنوردي، صخره نوردي، پرش از ارتفاع و سنگ نوردي استفاده مي شد اما امروزه و با پيشرفت علم و امكانات به سرعت در حال گسترش در زمينه هاي مختلف مي باشد.
در آتش نشاني و شغل هاي نظامي، راپل كاري كاربرد هاي بسياري دارد؛ در آتش نشاني براي نجات جان افراد و در شغل هاي نظامي براي عمليات هاي سخت از راپل كار بهره مي گيرند و نيرو هاي آموزش ديده و آشنا با راپل كاري را در تيم هاي خود دارند.

اطلاعاتي درباره كار در ارتفاع با طناب


راپل كاري نوعي ورزش است كه اكثر افراد قادر به يادگاري راپل كاري نيستند و به هيچ عنوان نمي توانند راپل كار شوند؛ اولين لازمه راپل كار شدن، نترسيدن از ارتفاع است. ممكن است شما مجبور باشيد در ارتفاعي چند صد متري از مهارت راپل كاري خود استفاده كنيد و كاري را انجام دهيد و اگر از ارتفاع بترسيد قطعا در همان ثانيه هاي ابتدايي از حال خواهيد رفت.
اما در اين عصر مهمترين كار راپل كاري مربوط به خدمات ساختماني مي باشد. نماشويي ساختمان و همينطور پيچ رولپلاك نما از كار هاي راپل كار است و در كشور هاي قطر، امارات، ايران و عربستان به شدت مورد استفاده قرار مي گيرد.
برج هاي بسيار بلندي در كشور هاي حاشيه خليج فارس وجود دارد كه شايد هر هفته براي نماشويي از راپل كار استفاده مي كنند و راپل كار هم به شستشوي نما مي پردازد. با وجود راپل كاري ديگر داربست ها خيلي به ندرت مورد استفاده قرار مي گيرند و اكثر كارفرما ها با توجه به درك فوايد راپل كاري از اين كار بهره مي گيرند.

به صرفه بودن راپل كاري در كار هاي ساختماني

براي مثال شما مي خواهيد يك برج بسيار بزرگ را در محدوده اي از شهر تهران نماشويي كنيد يا به پيچ رولپلاك كردن آن بپردازيد. قطعا داربست زدن براي اين برج بسيار بزرگ، هزينه اي خارج از تصور خواهد داشت. اما شما مي توانيد با بهره گيري از راپل كاري ( كار در ارتفاع با طناب ) نه تنها در هزينه تا حد بسيار زيادي صرفه جويي كنيد، بلكه وقتي كه نياز است صرف اين كار كنيد را به شدت كاهش مي دهيد و امنيت و كيفيت كار را بالا مي بريد.
قطعا راپل كاري بسيار مناسب تر و به صرفه تر از داربست در هر زمينه اي مي باشد؛ راپل كاري هزينه بسيار كمتر، كيفيتي به مراتب بالاتر، صرفه جويي در وقت و امنيت بسيار بيشتر نسبت به داربست را در پي دارد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۴۶:۳۵ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی