نايس ملودي
آهنگ هاي زيبا

آموزش انتخاب بهترين رژ لب بدون سرب

 

آنچه در زمان خريد لوازم آرايشي صورت بايد مد نظر قرار دهيد اين است كه در كنار زيبايي كه اين محصولات به چهره شما مي‌بخشند براي بدنتان مضر نباشند. چند سالي است شايعه توليد رژ‌ لب هاي حاوي سرب بر سر زبان‌ها افتاده و اخباري مبني بر آثار سو اين محصولات بر سلامت مصرف‌كنندگان به گوش مي‌رسد. از همين رو بسيار مهم است كه در زمان خريد رژ لب اولين معيار خود را بر انتخاب بهترين رژ لب بدون سرب قرار دهيد. زيرا فلزات سنگين از جمله سرب نه تنها باعث تيره و پژمرده شدن لب‌هايتان مي‌شوند، بلكه به دليل راه يافتن به سيستم گوارشي منشا ابتلا به بيماري‌هاي خوني و مغزي نيز خواهند بود. از آنجايي كه رژ لب ها در ليست لوازم آرايشي ضروري جايگاهي ويژه دارند و جز لاينفك آرايش روزانه و مجلسي خانم‌ها به شمار مي‌روند به شما پيشنهاد مي‌كنيم تا انتهاي متن با ما همراه باشيد، تا ضمن برجسته كردن لب‌هايتان با كمك اين پالت‌هاي رنگي خدشه‌اي به سلامتي لب‌هايتان وارد نكنيد. 

تست رژ لب بدون سرب با طلا

يكي از راه‌هاي تشخيص رژ لب بدون سرب استفاده از طلا براي تست آن مي‌باشد. براي انجام اين تست لازم است كمي از رژ را بر روي دست يا پارچه كشيده و سپس با طلا بر روي آن اصطكاك ايجاد نمائيد. چنانچه پس از انجام اين تست رژ لب تغيير رنگ داده و تيره گردد اين امر نشانه‌ سرب دار بودن رژ لب مورد نظر مي‌باشد. هر ميزان اين رنگ به سمت تيره تر شدن متمايل باشد مي‌توان دريافت ميزان سرب به كار رفته در رژ لب بيشتر است. تست مزبور بر مبناي اين باور شكل گرفته كه برخورد طلا با سرب باعث تغيير رنگ و تيرگي شي تماسي مي‌گردد.

احتمال بسيار زياد شما هم اين ترفند را قبلا شنيده‌ايد ولي واقعيت امر آن است كه اين روش تنها يك شيوه تبليغاتي است و هيچ پايه و اساس علمي ندارد. در حقيقت هيچ راهكار خانگي براي تست رژ لب بدون سرب وجود نداشته و آگاهي از اين موضوع تنها در آزمايشگاه‌ها امكانپذير است. تغيير رنگي كه در اثر تماس طلا با رژ لب اتفاق مي‌افتد در حقيقت يك فعل و انفعال شيميايي است كه از تلفيق رژ، اكسيژن و طلا رخ مي‌دهد، در حالي كه تماس طلا با موم عسل هم باعث ايجاد چنين واكنشي مي‌شود.

تست رژ لب بدون سرب از روي پوست لب

 

يكي از راه‌هاي تشخيص رژ لب بدون سرب امتحان آن بر روي پوست لب و توجه به تغييرات آيجاد شده بر روي آن مي‌باشد. به باور برخي از خانم‌ها رژ لب‌هايي كه در فرمولاسيون آنها سرب به كار رفته پس از استفاده باعث خشكي، كشيدگي و پوسته پوسته شدن لب‌ها مي‌گردند. عده‌اي ديگر از خانم‌ها رژ لب‌هاي 24 ساعته را منبع سرشار سرب مي‌دانند و تحت هيچ شريطي حاضر به امتحان اين محصولات بر روي لب‌هاي خود نيستند، زيرا رمز ماندگاري اين رژها را ميزان سرب بالاي آنها مي‌دانند.

يكي از نگراني‌هاي اصلي خانم‌ها در زمان خريد لوازم آرايش صورت به ويژه رژ لب، سرطان زا بودن آنهاست. از آنجايي كه در اين مطلب به صورت اخص در خصوص رژ لب‌ها گفتيم، بهتر ديديم حسن ختام مطلب را با ارائه آماري از سازمان غذا و داروي آمريكا تمام كنيم، تا خيالتان را از بابت استفاده از رژ لب‌ها آسوده ساخته باشيم. بنابر اعلام اين سازمان ميزان سرب به كار رفته در رژ لبه‌ها باعث ايجاد و تحريك سلول‌هاي سرطاني نمي‌شود و در حقيقت اين يك باور نادرست در خصوص اين محصولات مي‌باشد. هرچند سراطانزا بودن رژ لب‌هاي داراي سرب به اثبات نرسيده ولي در خصوص آثار سوء آن بر سلامت لب‌ها اما و اگري وجود ندارد.

 به همين منظور پيشنهاد مي‌كنيم ضمن آنكه قيمت رژ لب را در زمان خريد اين محصول مد نظر قرار مي‌دهيد كيفيت و اصالت آن را هم به صورت جدي مورد بررسي قرار دهيد. براي اين منظور برخي از فروشگاه‌هاي اينترنتي همچون «اين‌چند» كار شما را آسان ساخته‌اند و با قرار دادن كالاهاي اورجينال و ذكر عنوان اصل در پروفايل ويژه هر محصول، اين اطمينان را به شما مي‌دهند كه محصولات مورد نظرتان به شرط كيفيت به دست شما مي‌رسد. از آنجايي كه محصولات آرايش لب 24 ساعته باعث عوارضي همچون خشكي و پوسته شدن لب‌ها مي‌گردند، بهتر است خريد لوازم آرايشي خود را از سايت‌هايي با سبد محصولات متنوع انجام دهيد. در اين راستا سايت‌هايي همچون ديجي كالا، فروشگاه اينترنتي اين چند و خانومي با داشتن تامين كنندگان متعدد انتخاب خوبي برايتان خواهند بود.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۸:۰۵:۴۳ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی