نايس ملودي
آهنگ هاي زيبا
زماني كه صحبت از لوازم آرايش مي شود، كيفيت در اولويت قرار مي گيرد. به عنوان مثال اگر شما بخواهيد كه در يك ميهماني زيباتر از هميشه بدرخشيد، بايد به دنبال لوازم آرايش خوب، مانند كرم پودري كه صورت شما را به خوبي پوشش دهد، باشيد. خوشبختانه برندهاي فوق العاده اي از لوازم آرايش در جهان وجود دارند كه نگراني هاي شما را برطرف خواهند كرد.
 
اگر از برندهايي كه در اينجا به شما معرفي مي كنيم استفاده كنيد، هيچوقت پشيمان نخواهيد شد. اين برندها جزو بهترين برندهاي موجود در جهان اند
و شما ميتوانيد اين برند هارو در سايت ياس بيوتي كه عمده لوازم آرايشي را عرضه ميكند بخريد ..!
 
 
Clarins
 
اگر چه تعداد بيشماري از برندها به دنبال راهي براي سود بيشترند، اما به تنها چيزي كه اين برند مي انديشد، مراقبت و زيبايي از چهره خانم ها در هر كجاي جهان كه باشند، است.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 
 
 
 
Estee Lauder
 
برند استي لادر از سال 1946 فعاليت خود را آغاز كرد و حال تبديل به يكي از بهترين شركت هاي معتبر و مشهور جهان شده است. محصولات اين برند كه شامل لوازم آرايش، كرم هاي مراقبت از پوست و عطرها مي باشند، به دليل كيفيت بالايي كه دارند محبوبيت زيادي را از آن خود كردند.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
L’Oreal
 
وقتي صحبت از زيبايي مي شود، برند فرانسوي لورئال حرف اول را مي زند. اين برند به خانم ها بهترين لوازم آرايش را با به صرفه ترين هزينه ها ارائه مي دهد. فرقي نمي كند كه كرم پودر بخواهيد يا خط چشم يا حتي رژ لب، لورئال هيچوقت شما را نااميد نمي كند.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا
 
 
 
Maybelline New York
 
شركت ميبلين اولين بار در سال 1996 كار خود را با توليد ريمل آغاز كرد اما اكنون يكي از بهترين برندهاي لوازم آرايش در آمريكاست. اين برند هميشه خود را با به روزترين مدها تطبيق مي دهد.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
NARS
 
برند نارس با هدف شاد كردن خانم ها كار خود را آغاز كرد. امروزه نيز سعي دارد تا به جاي مصنوعي كردن چهره خانم ها، زيبايي طبيعي شان را افزايش دهد.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
Laura Mercier
 
لورا مرسير يكي از مشهورترين آرايشگران جهان است، برند او نيز كيفيت بالاي محصولاتش را نشان مي دهد. شما مي توانيد توانايي و دانش بالاي او را در محصولات اش نيز مشاهده كنيد. لوازم آرايش او، مانند مرطوب كننده هاي رنگي اش، در چند سال مداوم به عنوان بهترين محصولات جهان شناخته شده اند.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
CHANEL
 
شما نيز مانند خود «كوكو شانل»، موسس اين شركت، پس از استفاده از لوازم آرايش شنل احساس غرور و رضايت خواهيد كرد. اگر چه مجبوريد براي خريد محصولات آن، مانند يك رژ لب 50 دلاري، هزينه زيادي بپردازيد اما در نهايت ارزش اش را دارد.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
 Dior
 
اگر تا به حال از محصولات ديور استفاده نكرده ايد، پيشنهاد مي كنيم كه هر چه زودتر آن تجربه را به دست آوريد. رژ لب هاي ديور شروع خوبي براي آشنايي با اين برند لوكس مي باشند.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
Sephora
 
سفورا برند لوازم آرايش فرانسوي است كه در سال 1973 راه اندازي شده و در حال حاضر متعلق به شركت لويي ويتون بوده و از برندهاي كمپاني ال و ام هاش به‌ شمار مي‌آيد. اگر به دنبال محصولاتي با كيفيت بالا و در عين حال متنوع هستيد، حتما به برند سفورا سري بزنيد.
 
 بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا
 

 
ايو سن لوران
 
از كرم پودرهاي سبك و رژ لب هاي چرب تا خط چشم هاي ظريف و ريمل هاي حجيم كننده،  ايو سن لوران بهترين ها را در زيبايي به شما هديه مي دهد. اين برند كه كيفيت فوق العاده بالايي دارد، مطمئنا پس از هر بار خريد، شما را وادار مي كند كه باز هم به محصولات اش سري بزنيد.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
GIVENCHY
 
نام ژينوانشي از قديم با زيبايي زنان در ارتباط بوده است. اين برند از سال 1989 اولين محصولات آرايشي خود را روانه بازار كرد و از آن پس تاكنون به رشد خود ادامه داد و در نهايت توانست كه شهرتي منحصر بفرد را از آن خود كند.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 
 

 
Bobbi Brown
 
اگر تا به حال نام اين برند را نشنيده ايد، حال زمان آن است كه آن را به تجربه خود بيافزاييد. در حال حاضر اين برند يكي از بهترين محصولات آرايشي زيبايي را براي زنان توليد مي كند.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
MAC
 
از زمان تاسيس اين برند كه سال 1984 بوده است تاكنون اين برند موفقيت هاي مدامي را از آن خود كرد. تنوع، خلاقيت و روي مد بودن از ويژگي هايي است كه طرفداران زيادي را به سمت خود جلب كرد. 
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
Lancome
 
از همنشيني علم و زيبايي برندي متولد شد كه در زيبايي حرف اول را مي زند. برند لانكوم بيش از 80 سال است كه بهترين محصولات آرايشي را روانه بازار و در نتيجه طرفداران زيادي را به سمت خود جذب مي كند.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 
 

 
Clinique
 
برند كلينيك از سال 1968 تا به حال در توليد لوازم آرايش و زيبايي فعاليت دارد. به دليل كيفيت بالا و سازگاري لوازم آرايش آن با هر نوع پوستي است كه جاي خود را در ميان طرفداران باز كرده است.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
NYX
 
كيفيت منحصر بفرد، مواد اوليه درجه يك و قيمت مناسب محصولات آرايشي اين برند بوده كه آن را تبديل به يكي از محبوب ترين برندها ساخته است. اين برند نه تنها در دل مردم بلكه در ميان آرايشگران حرفه اي نيز جاي خود را باز كرده است.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 

 
Revlon
 
نه تنها كيفيت بالا بلكه قيمت هاي مقرون به صرفه  محصولات اين برند، يعني آنچه مردم از يك برند معتبر انتظار دارند، نيز زبانزد خاص و عام است. اين شركت در توليد بهترين نمونه هاي لوازم آرايش تا به حال شكست نخورده است.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 
 
Burberry
 
برند لوكس بربري نه تنها در توليد لباس و اكسسوري بلكه در توليد لوازم آرايش نيز مي داند چگونه عمل كند. مي توان گفت كه ظرافت و خلاقيت از بارزترين ويژگي هاي آن است.
 
بزرگترين برندهاي لوازم آرايشي دنيا 
 
همچنين شما ميتوانيد براي مشاوره قبل از خريد به تلگرام ادمين ياس بيوتي مراجعه كنيد
 
منبع : برترينها
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مرداد ۱۳۹۷ ] [ ۰۲:۳۲:۱۲ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی