نايس ملودي
آهنگ هاي زيبا

بررسي اپليكيشن فرمون ؛ استعلام خلافي خودرو هوشمند

اپليكيشن استعلام خلافي خودرو توسعه داده شده است. به علاوه در فرمون امكانات بيشتري براي سهولت كار با خودرو نيز تعبيه شده است. فرمون فراتر از يك اپليكيشن خلافي خوردو است.

براي پرداخت خلافي و جريمه‌هاي خودرو خود راه‌هاي زيادي داريد. اما مي‌توانيد تنها با استفاده از اسمارت‌فون خود اين كار را با سهولت و سرعت بيشتري انجام دهيد. هرچند پرداخت در نهايت از جيب شماست و آنطورها هم آسان نيست. با استفاده از اپليكيشن فرمون مي‌توانيد به شيوه‌اي هوشمند خلافي خودرو خود را استعلام و پرداخت كنيد.

با استفاده از اپليكيشن‌هاي ديگري نيز مي‌توانيد استعلام و پرداخت خلافي خودرو خود را انجام دهيد. از جمله ساير اين اپليكيشن‌ها مي‌توان به پيام‌رسان بله متعلق به بانك مركزي و اپ‌هاي ۷۲۴ و آپ (UP) اشاره كرد. هر سه اين موارد اپليكيشن‌هاي مالي هستند و امكانات ديگري نظير كارت به كارت، پرداخت قبض و … را نيز دارند. اما اپليكيشني كه قرار است در اين مطلب به بررسي و نقد آن بپردازيم، تنها مخصوص خلافي خودرو نيست و به طور كامل يك خودرو را پوشش مي‌دهد.

براي دانلود اپليكيشن فرمون مي‌توانيد از لينك‌هاي زير استفاده كنيد. اين اپليكيشن در كافه‌بازار بيش از ۲۰۰ هزار مرتبه و در گوگل‌پلي بيش از ۵۰ هزار مرتبه دريافت شده است. به علاوه كانال تلگرامي مربوط به اين اپ بيش از ۷ هزار نفر عضو دارد. بنابراين به نظر مي‌رسد كار خود را به خوبي انجام مي‌دهد. هرچند تاكنون نسخه IOS آن عرضه نشده است. اين اپليكيشن كه توسط گروه Vivatell توسعه داده شده، برنده جايزه بخش مردمي جشنواره وب و موبايل ۹۶ شده است.

دانلود اپليكيشن farmooon از كافه‌بازار | دانلود اپليكيشن farmooon از گوگل‌پلي

بررسي اپليكيشن فرمون ؛ فرمان خودرو خود را به دست فرمون بسپاريد!

با استفاده از اپليكيشن فرمون نه تنها مي‌توانيد خلافي خودرو خود را استعلام بگيريد و پرداخت كنيد، بلكه مي‌توانيد نمره منفي خودرو را استعلام كنيد، از قيمت روز آن باخبر شده و از قابليت پلاك‌ياب آن استفاده كنيد. پرداخت جريمه خودرو به صورت آنلاين و با اتصال به سايت پليس راهور ناجا انجام مي‌شود.

براي سهولت در پرداخت خلافي مي‌توانيد از باركدخوان استفاده كنيد. امكان دريافت خلافي خودرو به صورت تك مرحله اي وجود دارد. در اپ فرمون جزئيات دقيق هركدام از جريمه‌هاي خود را مي‌توانيد مشاهده كنيد. همچنين جداول ميزان جريمه‌هاي تخلفات رانندگي و نمرات منفي نيز مورد خوبي براي بررسي است. يك قابليت جالب كه در اين برنامه گنجانده شده، تعيين سرعت دلخواه براي نمايش هشدار سرعت مجاز است.

اپليكيشن فرمون
اپ فرمون اپليكيشني است براي استعلام و پرداخت خلافي خودرو و بسياري از موارد ديگر مربوط به خودرو. (اعتبار : اسكرين‌شات)

مشاهده دوربين هاي كنترل سرعت، كنترل ترافيك، دوربين هاي زوج و فرد در نقشه، سيستم هشدار سرعت غير مجاز، دوربين زوج و فرد و طرح ترافيك، نمايش سرعت آني ماشين در حال حركت با استفاده از GPS، پلاك ياب، ذخيره شماره خودرو و گواهينامه و استعلام و خريد بيمه شخص ثالث از ديگر امكانات اپليكيشن فرمون است. به طور كلي هيچ كنش مرتبط با خودرويي از قلم توسعه‌دهندگان اين اپليكيشن نيافته است. با اين حال پيشنهاد مي‌كنيم براي زمان تاريخ خلافي خودرو يك هشدار (آلارم) وجود داشته باشد.

در بخش پرسش‌هاي متداول سايت فرمون چند مورد جالب توجه هست:

آيا استعلام ليست خلافي ماشين از طريق پليس+۱۰ ، اينترنت و پيامك و اپليكيشن يكسان است؟ و اگر متفاوت است كداميك بروزتر و كاملتر است؟

استعلام خلافي از طريق پليس +۱۰ نسبت به ساير روشها به روزتر و كامل تر است اما با پرداخت هزينه ۲۸ هزارتومان انجام مي‌شود . در استعلام خلافي خودرو از طريق پيامك نيز، محل و نوع تخلف مشخص نمي‌شود. استعلام خلافي خودرو از طريق اپليكيشن و سايت يكسان است و اطلاعات آن با فاصله دو هفته اي به روز مي شود. جز در موارد انتقال سند و براي صفر كردن خلافي، لزومي به استعلام خلافي از طريق پليس+۱۰ نيست.

تردد افرادي كه در محدوده طرح ترافيك ساكن هستند چگونه است؟

در سال ۱۳۹۷ ساكنان محدوده طرح مجازند به‌طور رايگان و بدون پرداخت هزينه، در دو ساعت ابتدايي طرح از محدوده خارج شوند و در دو ساعات پاياني اجراي طرح به محل سكونت خود بازگردند. بهره‌مندي از اين امتياز ويژه، تنها در صورتي مجاز شناخته مي‌شود كه خودروي ساكنان محدوده طرح تا قبل از ساعت ۸:۳۰ صبح فقط براي يك بار از محدوده خارج شود، همچنين براي عصر آن روز بعد از ساعت ۱۷ يك بار به محدوده طرح ترافيك وارد شود.

بديهي است ساكنان در صورت تردد در بين اين دو ساعت، بايد همانند ديگر شهروندان، عوارض پرداخت كنند. متقاضيان استفاده از امتياز سكونت در طرح، پس از آنكه همانند ديگر شهروندان مشخصات شخصي و اطلاعات خودروي خود را در سامانه my.tehran.ir ثبت كردند، نشاني محل سكونت خود را نيز در اين سامانه وارد مي‌كنند.

علاوه بر اين براي اطلاع از نحوه اعتراض به خلافي خودرو و جريمه هاي رانندگي ، نحوه استعلام و پرداخت خلافي موتورسيكلت ، تفاوت انواع قبض هاي جريمه ، انواع روشهاي پرداخت خلافي خودرو ، روشهاي اعتراض به خلافي خودرو و كم كردن خلافي و در نهايت براي مشاهده جدول ليست نمره منفي گواهينامه و براي اطلاع از نحوه استعلام و اعتراض به نمره منفي گواهينامه مي‌توانيد از اين برنامه كمك بگيريد.

نحوه استفاده از اپليكيشن فرمون ؛ چگونگي پرداخت خلافي خودرو به صورت آنلاين

در صفحه نخست اپليكيشن فرمون سه مورد از كاربردي‌ترين استعلام‌هاي مرتبط با خودرو وجود دارند: استعلام خلافي (وارد كردن كد ۸ رقمي)، استعلام نمره منفي (شماره ۱۰ رقمي گواهينامه) و استعلام تصادفات (شماره ۱۷ رقمي vin خودرو). اين اپليكيشن بسيار كاربردي است و بهترين ويژگي‌هاي آن به قرار زير است:

  • پرداخت آسان و بدون مشكل: با استفاده از اپليكيشن فرمون مي‌توانيد به راحتي خلافي خودرو خود را پرداخت كنيد. روشهاي آسان پرداخت در اپليكيشن به شما كمك مي‌كند تا در سريعترين زمان خلافي خود را پرداخت كنيد.
  • چيزي فراتر از استعلام خلافي: اضافه شدن ويژگي قيمت گذاري خودرو از جمله امكانات اضافه شده به فرمون براي بهبود رضايت كاربران شده است. در ادامه با ويژگي‌ها و امكانات ديگر اين اپ آشنا خواهيد شد و به اين مهم پي خواهيد برد.
  • رابط كاربري مناسب: اپ فرمون ظاهر مناسب و كارايي بالايي دارد تا كاربر بتواند با سهولت بيشتري به امور مربوط به خودروي خود بپردازد.

ساير امكانات موجود در اپليكيشن فرمون را مي‌توان در فهرست كشويي (سه خط سمت راست بالا) مشاهده كرد. در ادامه يك به يك اين موارد را بررسي مي‌كنيم :

قيمت‌گذاري خودرو: در اين بخش با وارد كردن مشخصات خودرو اعم از سازنده، مدل، سال و تنوع مدل، رنگ، كلومتر كاركرده، مانده از بيمه، تخفيف بيمه، قطعات‌هاي رنگ‌آميري شده و قطعات تعويض شده، مي‌توانيد آستانه بالا و پايين قيمت كارشناسي و قيمت كارشناسي بهينه را مشاهده كنيد.

استعلام قيمت بيمه شخص ثالث: در اين قسمت با وارد كردن نام سازنده خودرو، مدل خودرو و سال عدم خسارت، مي‌توانيد از قيمت بيمه شخص ثالث مربوطه مطلع شويد و حتي با استفاده از پيشنهاداتي همراه با تخفيف به صورت آنلاين آن را خريداري كنيد.

سرعت سنج: با فعال‌سازي لوكيشن اسمارت‌فون خود و نيز مي‌تواند سرعت لحظه‌اي خود را به طور آنلاين مشاهده كنيد. به علاوه مي‌توانيد هشدار آن را روشن و مسيري كه درحال عبور از آن هستيد را انتخاب كنيد تا بدين‌وسيله هنگام عبور از سرعت غيرمجاز به شما هشدار داده شود.

استعلام خلافي آنلاين
قيمت‌گذاري خودرو، استعلام بيمه شخص ثالث و سرعت سنج سه مورد از كاربردي‌ترين امكانات موجود در فرمون است. (اعتبار : اسكرين‌شات)

دوربين كنترل ترافيك: در اين قسمت بخش‌هاي از جاده‌هاي مختلف كه تحت نظارت دوربين كنترل ترافيك قرار دارند روي نقشه نشان داده شده است. به علاوه مي‌توانيد با روشن كردن لوكيشن گوشي و تنظيمات هشدار اپليكيشن هنگام ورود به محدوده كنترل ترافيك از اپليكيشن بخواهيد تا به شما هشدار دهد.

پلاك‌ياب: حتما تاكنون تلاش‌ كرده‌ايد كه با استفاده از شماره پلاك يك خودرو بخواهيد به اين موضوع پي ببريد كه پلاك آن به كجا تعلق دارد. با وارد كردن دو رقم اول سمت راست هر پلاك (ايران …) فهرستي نمايش داده مي‌شود كه در آن حروف متعلق به هر شهر را نمايش مي‌دهد.

دوربين كنترل ترافيك
با استفاده از بخش كنترل ترافيك اپليكيشن مي‌توايند از روي نقظه مناطق تحت پوشش را شناسايي كنيد. همچنين در بخش پلاك‌ياب مي‌توانيد اطلاعاتي در مورد پلاك‌هاي مختلف ماشين‌ها بيابيد. (اعتبار : اسكرين‌شات)

جدول نمره منفي: با انتخاب اين مورد ۲۰ مورد از عناوين تخلفات رانندگي به همراه نمره منفي كه براي وسيله نقليه شخصي و سنگين لحاظ مي‌شود، آورده شده است.

جدول تخلفات رانندگي: در اين جدول كه آخرين مورد منوي كشويي اپليكيشن فرمون است، ۱۷۱ تخلف رانندگي ذكر شده است. جريمه‌هاي مربوط به هر يك از اين تخلفات براي كلان شهر‌ها، ساير شهر‌ها و روستاها به تفكيك آورده شده است.

منبع : https://techrato.com/2018/07/29/all-about-farmoon-app

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۷:۰۶:۴۷ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی