نايس ملودي
آهنگ هاي زيبا
در اينجا چندين راه جديد و جذاب را به شما ياد مي دهيم كه بتوانيد به راحتي با استفاده از پلاستيك فريزر كار‌هاي جالبي مثل تازه نگهداشتن موز، تهيه سوسيس و آبپز كردن تخم مرغ را انجام دهيد.
استفاده خلاقانه از كيسه فريزر

۱- تازه نگه داشتن موز با استفاده از پلاستيك فريزر


استفاده خلاقانه از كيسه فريزر
براي اينكه موزها رنگ و ميزان رطوبت خود را حفظ كنند، بهتر است فقط ساقه‌هاي آن را با پلاستيك پوشش دهيد. با اين روش تازه نگه داشتن مواد غذايي ، موزها مثل روزي كه آنها را خريداري كرده‌ايد تازه و خوشمزه خواهند ماند.


۲- زيبايي بيشتر با استفاده از پلاستيك

تقريبا هر ماسك پاكسازي كننده صورت موثرتر خواهد بود اگر بعد از اينكه شما ماسك را به صورت خود زديد، روي پوست خود كرم مرطوب كننده زده و با استفاده از كيسه فريزر روي آن را بپوشانيد.


۳- درست كردن درپوش ليوان

استفاده خلاقانه از كيسه فريزر

يك ليوان پر از مايع را با استفاده از پلاستيك فريزر بپوشانيد، سپس آن را با يك ني برش دهيد و ني را وارد آن كنيد و به راحتي چاي يا آب را بنوشيد. اين يك راه مناسب براي نوشيدني‌هايي است كه در زمان ورزش كردن نياز داريد. با اين روش امكان ريختن مايع درون ليوان وجود ندارد و همچنين اگر نوشيدني گرم باشد به مدت طولاني گرماي خود را حفظ مي‌كند.


۴- سرگرمي خلاقانه براي بچه‌هاي شما

استفاده خلاقانه از كيسه فريزر

استفاده از پلاستيك فريزر يك راه عالي براي بچه‌ها است كه بتوانند نقاشي‌هاي جالب و جديدي را بدون دست زدن به رنگ‌ها با دست خود خلق كنند. تنها كافي است رنگ را روي يك تكه كاغذ يا مقوا قرار دهيد، بعد آن را با پلاستيك فريزر پوشش دهيد. اكنون دست‌هاي كودك خلاق شما بقيه كار را انجام مي‌دهد.


۵- ساخت تله ميوه‌اي براي مگس‌ها

استفاده خلاقانه از كيسه فريزر

براي خلاص شدن از شر مگس‌هاي خانه، چند قطعه ميوه را ريز ريز كنيد، سپس آن‌ها را در يك كاسه قرار دهيد و روي آن را با يك تكه پلاستيك فريزر بپوشانيد. سپس با استفاده از يك چاقو يك برش كوچك روي سطح آن ايجاد كنيد. به همين سادگي يك تله براي مگس‌ها درست مي‌كنيد.


۶- تازه نگه داشتن گل چيده شده

اگر ساقه گل خود را ابتدا در يك كاغذ و يا پارچه مرطوب قرار دهيد و سپس روي آن را با استفاده از پلاستيك فريزر بپوشانيد، اين كار باعث مي‌شود كه دسته گل شما عمر طولاني‌تري نسبت به زماني كه در آب است، داشته باشد.


۷- جابجايي ساده‌تر وسايل منزل

با استفاده از پلاستيك فريزر و يا ديگر پلاستيك‌هاي مناسب بسته بندي مي‌توانيد وسايل خانه را با محتويات داخلش جمع كنيد و ديگر نيازي به خالي كردن همه قفسه‌هاي جعبه و كمد‌هاي خود نداريد.

به اين ترتيب كار شما سريعتر انجام مي‌شود و وقتي به خانه جديد برويد همه چيز همانطور كه بود درجاي خود قرار مي‌گيرد.


۸- بهترين روش براي آبپز كردن تخم مرغ

استفاده از پلاستيك فريزر يك روش فوق العاده آسان براي درست كردن تخم مرغ‌هاي آبپز مي‌باشد. پلاستيك را روي يك سيني يا بشقاب پهن كنيد بعد روي آن را به روغن معمولي يا روغن زيتون آغشته كنيد، سپس پلاستيك را جمع كنيد و تخم مرغ را شكسته و درون آن قرار دهيد. بعد پلاستيك را سه دقيقه در آب جوش قرار دهيد.


 ۹- ترفندي براي رنگ كاري در خانه

اگر شما مشغول رنگ كردن خانه خود هستيد و نياز به استراحت داريد، براي جلوگيري از خشك شدن غلتك رنگ، مي‌توانيد آن را با استفاده از پلاستيك فريزر بپوشانيد، همچنين مي‌توانيد همين كار را براي قلم مو نيز انجام دهيد.


۱۰- تميز نگه داشتن يخچال

قفسه‌هاي يخچال خود را با استفاده از پلاستيك فريزر بپوشانيد تا تميز نگه داشتن آن ساده‌تر شود. در اين صورت حتي اگر، يك تخم مرغ در يخچال بشكند و در همه جا پخش شود، تنها كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه پلاستيك را برداريد و آن را با يكي ديگر جايگزين كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۲۰:۱۷ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی