نايس ملودي
آهنگ هاي زيبا
در انتخاب سفره هاي يكبار مصرفي كه تهيه مي كنيد دقت كنيد مراقب باشيد محصولات استاندارد و مطمئن خريداري كنيد و از تهيه سفره هاي يكبار مصرف ناسالم و غير استاندارد پرهيز كنيد از سفره يكبارمصرف نبايد بوي نامطبوع استشمام شود خريد، استفاده و نگهداري از اين سفره ها نيازمند رعايت برخي نكات مهم و ضروري است در ادامه مطلب به برخي توصيه ها در اين زمينه اشاره كرده ايم .
 
سفره، ميان خانواده‌هاي ايراني يكي از ملزومات پرمصرفي است كه چون روزانه و به دفعات استفاده مي‌شود بايد به بهداشت آن رسيدگي شود.

سفره جنس‌هاي مختلف حصيري، پارچه‌اي، پلاستيكي و انواع نايلوني يكبار مصرف دارد كه انواع پلاستيكي آن به دليل قابليت تميز شدن سريع با دستمال مرطوب و نم پس ندادن و عدم جذب رطوبت و آلودگي از كف زمين در اولويت قرار دارد كه البته بايد هنگام خريد، استفاده و نگهداري از آن نكاتي را رعايت كرد.

هنگام خريد سفره پلاستيكي، انواعي را كه از مواد نو تهيه شده يعني فاقد بوي نامطبوع و ذرات ريز پراكنده سياه‌رنگ باشد و رنگ روشن و شفافي دارد انتخاب كنيد.

از خريد سفره‏هاي پشت كرك‏دار كه گرد و خاك و آلودگي كف زمين را به خود مي‌گيرد، انواعي كه نقوش برجسته داشته و آلودگي‌ها را در خود نگه مي‌دارد و سفره‌هايي كه پشت و روي آن بسختي قابل شناسايي است خودداري كنيد.

پس از خوردن غذا سطح سفره را با يك دستمال غيرنايلوني نمدار تميز كنيد و تا زماني كه سطح سفره رطوبت دارد آن را جمع نكنيد. در صورتي كه سفره بواسطه مواد غذايي چرب و مرطوب كثيف شده باشد بايد آن را با آب گرم و مواد شوينده بشوييد و در آفتاب خشك كنيد.

 

مزاياي سفره يكبار مصرف


اما برخي از توليدكنندگان براي سود بيشتر خود،سفره هاي بي كيفيتي را به بازار عرضه ميكنند كه هم براي محيط و هم سلامتي انسان مضر هستند.

توليدكنندگان بايد با استفاده از موادي كه كمترين آسيب را به محيط زيست و سلامتي انسان برساند،انواع سفره يكبار مصرف را به بازار عرضه كنند.

درست است كه استفاده از سفره هاي يكبار مصرف كار را براي ما راحت كرده است، اما اگر در انتخاب سفره يكبار مصرف دقت كافي نداشته باشيم و زمان استفاده از آن نكاتي را رعايت نكنيم ممكن است مشكلاتي براي ما به وجود آيد.

اگر جزء كساني هستيد كه از سفره هاي يكبار مصرف در زندگي روزمره خود زياد استفاده مي كنيد،حتما به نكات زير توجه كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۰۱:۲۰ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی