نايس ملودي
آهنگ هاي زيبا

۱۴ سوال متداول درباره احراز هويت غيرحضوري سجاماز چند روز گذشته فرآيند احراز هويت غيرحضوري سجام آغاز شده و مردم مي‌توانند با استفاده از گوشي موبايل خود و ورود به اپليكشين‌هاي مشخص شده در سامان سجام به انجام فرآيند احراز هويت سجام بپردازند.

به گزارش ايرنا، با توجه به تصميمات اتخاذ شده از سوي شركت سپرده‌گذاري مركزي، احراز هويت سجام به منظور رفاه حال متقاضيان دريافت كد بورسي غيرحضوري شده و اكنون ديگر نيازي به مراجعه حضوري به دفاتر پيشخوان، بانك‌ها و كارگزاري‌ها ندارد اما اين اقدام باعث ايجاد ابهاماتي براي برخي از افراد شده است كه در ادامه به رفع آنها پرداخته مي‌شود.

اكنون اپليكيشن سيگنال از جمله گزينه‌هاي در نظر گرفته شده براي احراز هويت غيرحضوري است كه براساس صحبت هاي انجام شده به نظر مي رسد در آينده نزديك احراز هويت غيرحضوري سجام در اپليكيشن آپ آغاز به كار كند.

احراز هويت غيرحضوري سجام برخلاف احراز هويت حضوري كه نيازمند زمان زيادي براي انجام مراحل مربوطه است در كمتر از ۱۰ دقيقه انجام مي‌شود، اما چنين فعاليتي به دليل جديد بودن آن برخي از سوالات را براي متقاضيان دريافت كد بورسي ايجاد كرده كه در ادامه با پاسخ آن‌ها ابهامات موجود برطرف خواهد شد.

احراز هويت ويدئويي نيازمند چه مداركي است؟

با توجه به اينكه اطلاعات شناسايي فرد متقاضي در مرحله ثبت نام سجام تحت فرم‌ ثبت‌نام از كاربر دريافت شده‌ است، بنابراين به منظور راحتي هر چه بيش‌تر كاربران، براي احراز هويت و تكميل فرآيند، صرفاً يك ويدئو سلفي بمدت ۵ ثانيه مورد نياز است و به ارائه هيچگونه مدرك شناسايي نياز نيست.

احراز هويت غير حضوري بورس چقدر زمان مي‌برد؟

با توجه به اينكه تاييد و احراز ويدئو سلفي توسط تكنولوژي و الگوريتم‌هاي قدرتمند هوش مصنوعي با دقت بالا صورت مي‌گيرد، بسته به سرعت اينترنت، احراز هويت غير حضوري بورس، تنها در حد چند ثانيه تا چند دقيقه زمان مي‌برد كه نسبت به متصدي انساني براي احراز هويت، زمان بسيار كمتر است.

چرا بايد ويدئو سلفي بگيرم؟

ويدئو سلفي در واقع براي اثبات حضور و زنده بودن فرد استفاده مي‌شود. دريافت اين ويدئو براي حصول اطمينان از اين موضوع است كه مالك اصلي اطلاعات در پشت گوشي تلفن همراه قرار داشته و شخص ديگري هويت او را جعل نمي‌كند. در واقع، اين ويدئو با الگوريتم‌هاي پيچيده و قدرتمند هوش مصنوعي (يادگيري ژرف) و Liveness detection پردازش شده و زنده و واقعي بودن آن تشخيص داده مي‌شود.

چرا ويدئوي سلفي مي‌تواند جايگزين مراجعه حضوري در احراز هويت باشد؟

از آنجايي كه مي‌توان با استفاده از فناوري تشخيص زنده بودن تصوير (Liveness Detection) از زنده بودن كاربر در لحظه ضبط ويدئو اطمينان حاصل كرد و همچنين قابليت ارسال ويدئوي چهره از هر جايي و در هر زماني از شبانه‌روز ممكن است، بنابراين با استفاده از ويدئوي سلفي و هوش مصنوعي، امكان حذف نياز به حضور شخص فراهم مي‌گردد.

در واقع نسخه‌اي از عكس چهره افراد، در زمان درخواست كارت ملي اخذ و نزد سازمان ثبت احوال وجود دارد كه ما با دريافت ويدئو فرد، چهره او را با عكس ثبت احوال مقايسه مي‌كنيم و در صورت تاييد، احراز هويت انجام مي‌شود؛ ضمن اينكه حضور شخص در لحظه نيز بررسي مي‌گردد.

براي احراز هويت غيرحضوري، به چه نوع تلفن همراهي نياز دارم؟

براي احراز هويت غيرحضوري بورس، به تلفن همراه هوشمندي نياز است كه داراي دوربين سلفي بوده و قابليت نصب نرم‌افزارهاي مختلف بر روي آن وجود داشته باشد.

آيا با هر دستگاه تلفن همراه، تنها امكان احراز هويت يك كاربر وجود دارد؟

خير، تعداد دفعات احراز هويت غير حضوري، به گوشي تلفن همراه وابسته نيست و به ازاي هر كدملي، امكان يك بار احراز هويت وجود دارد.

چگونه ويدئو سلفي بگيرم؟

زماني كه وارد فرآيند آپلود ويدئو سلفي شديد، دسترسي دوربين سلفي خود را براي نرم‌افزار فعال كرده، در جاي ثابت با نور مناسب ايستاده، گوشي تلفن همراه را در مقابل صورت خود بگيريد و دكمه شروع را بزنيد. چهره خود را در طول ضبط ويدئو داخل كادر نگه داريد تا فرآيند ضبط به اتمام برسد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ مهر ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۱۲:۱۱ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی