نايس ملودي
آهنگ هاي زيبا

بازاريابي محتوايي چيست؟

بازاريابي محتوايي با اطلاعات سروكار دارد.

اين نوع از بازاريابيِ كسب‌و‌كار يا برند مي‌كوشد تا با به‌اشتراك‌گذاري محتواي آموزشي، سرگرم‌كننده يا آگاهي‌بخش، به خوانندگان كمك كوچكي كند. نتيجه اين كار مي‌تواند در قالب تغيير رفتار مخاطبان و يا آن‌گونه كه بازاريابان مايلند، به شكل تصميم‌گيري براي خريد خود را نشان دهد. در حقيقت در اين نوع بازاريابي، مردم را به خريد مجبور نمي‌كنيم؛ بلكه به آنها كمك مي‌كنيم تا بهترين تصميم را بگيرند و شايد بهترين تصميم آنها در اين ميان، خريداري از ما باشد.

به تعريفي كه «مؤسسه‌ي بازاريابي محتوايي» (Content Marketing Institute) ارائه داده است، توجه كنيد:

«هدف بازاريابي محتوايي، جذب و نگهداري مشتريان به‌وسيله‌ي توليد و سازماندهي محتواي ارزشمند و مناسب به نيتِ تغيير يا تقويت رفتار مشتري است. اين نوع بازاريابي، فرايندي مستمر است كه در راهبرد كلي بازاريابي شما به بهترين نحو جاي مي‌گيرد و بر مالكيت رسانه متمركز است نه اجاره‌ي‌ آن.»

در سال ۲۰۱۶، تعداد اندكي از كسب‌وكارها به نيروي معجزه‌آساي بازاريابي محتوايي ترديد داشتند؛ اما واقعيت آن است كه تنها معدودي از شركت‌ها از اين نوع بازاريابي، با مهارت و تخصصي كه واقعا نيازمند آن است، بهره مي‌گيرند.

اين راهنما، به شما نشان خواهد داد كه چگونه مي‌توانيد برند خود را پيروزمندانه تبليغ و ترويج كنيد و مشتريان باكيفيت‌تري دريافت كنيد و روابط ميان خود و مشتري را از طريق بازاريابي محتوايي ارتقا دهيد.

بهترين تكنيك هاي بازاريابي محتوا چيست؟

اولين و مهمترين سوال اين است؛ بازاريابي محتوا را چگونه انجام دهيم؟ و پاسخ به آن بسيار ساده است؛ با توليد محتواي اختصاصي. توليد محتواي غني، سوال برانگيز و جذاب ميتواند خشتي محكم براي ساخت ديوار سئو باشد. در ادامه رايج ترين و موفق ترين روش هاي بازاريابي محتوا را با هم بررسي ميكنيم.

1- بازاريابي محتوا بوسيله وبلاگ نويسي

محبوب ترين روش بازاريابي محتوا در چند سال اخير وبلاگ نويسي بوده است. فروشگاه هاي اينترنتي، شركت هاي صنعتي و ارايه دهندگان خدمات از اين فرصت به خوبي بهره برده اند. همچنين وبلاگ نويسي براي برخي به راهي مستقيم براي كسب درآمد تبديل شده است. يك وبلاگ قدرتمند ميتواند شما را به ليدر بازار تبديل كند. بخش مقالات و آموزش سئو وبسيما را ميتوان نمونه اي موفق از بكارگيري تكنيك بازاريابي محتوا دانست.

سه نكته كليدي در بازاريابي محتوا بوسيله وبلاگ نويسي:

  1. تعداد كلمات و مقالات هدف نيست. مهم تمركز بر موضوعي مشخص و چگالي بالا در يك موضوع است.
  2. متفاوت باشيد، بهتر است بگوييم خودتان باشيد!
  3. استراتژي مشخصي در انتخاب موضوع و توليد محتوا داشته باشيد.

از نمونه هاي موفق در زمينه وبلاگ نويسي ميتوان به سايت هميار وردپرس كه به صورت تخصصي در زمينه آموزش وردپرس فعاليت ميكند اشاره كرد. همچنين وبسايتي مانند سوخت جت كه موفق شده با هدف گذاري روي فضايي پرمخاطب و البته كم رقابت به درآمدزايي مناسبي دست يابد.

اگر علاقه دارين بهترين تكنيك هاي بازاريابي محتوا را بشناسيد به سايت http://tehronline.com/create-content سر بزنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۵۲:۲۵ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی