نايس ملودي
آهنگ هاي زيبا

 

فرش كاشان

 

شهر كاشان ، شهري است تاريخي كه در حاشيه بيابان ها و كوير مركزي ايران قرار گرفته است. كاشان با قدمت تاريخي طولاني از شهرهاي بزرگ استان اصفهان است .

 

آثار تاريخي فروان و زيبا ، خانه هاي زيبا با معماري منحصر به فرد ، از جمله ويژگي هاي اين شهر زيبا هست . خانه هاي تاريخي باقي مانده در شهر كاشان از جمله نمونه هاي منحصر به فرد خانه هاي سبك ايراني در كل كشور است . لازم به ذكر اين نكته است كه شهر كاشان همچنان توانسته است كه بافت تارخي و زيباي شهري خود را حفظ بكند .

در كاشان همانند تمامي شهرهاي تاريخي ايران ، هنر ايراني به بهترين شكل و نهايت كمال آن رشد كرده بود . از جمله اين هنر ها بايد به هنر قالي بافي و فرش بافي اشاره كرد . همواره فرش كاشان در بين متخصصين و دوستاران فرش ايراني جايگاه ويژه اي داشته است و سبك طراحي و رنگ آميزي آن منحصر به فرد بوده است.

در زمان حاضر هنر فرش بافي در اين شهر به افول كه نرفته است بلكه به صورت توليد فرش ماشيني بسيار رشد پيدا كرده است . اين رشد به گونه اي بوده است كه اكنون كاشان را قلب فرش ماشيني ايران مي دانند . مهمترين صنعت در شهر كاشان در سال هاي اخير توليد فرش ماشيني است. توليد كنندگان و متخصصين فراوان در اين شهر در اين زمينه با سرمايه گزاري هاي فراوان توانسته اند كه بيشترين نوآوري و طراحي هاي جذاب را ايجاد كنند.

استان كاشان با داشتن شهرك هاي صنعتي بسيار كه تماما در زمينه توليد فرش ماشيني فعاليت مي كنند نه تنها توانسته است در ايران قطب توليد فرش ماشيني لقب بگيرند بلكه در دنيا نيز فرش ماشيني را با نام فرش كاشان مي شناسند . و فرش توليدي كاشان به نمادي معتبر و با كيفيت معرفي شده است . همچنين طراحي هاي زيبا و منحصر به فرد در كنار تجهيزات و ماشين آلات به روز و پيشرفته ، فرش ماشيني كاشان را برندي بدون رقيب در كيفيت و طراحي تبديل كرده است .

فرش ماشيني جزء با اصالت ترين توليدات داخلي ايران است كه در سالهاي اخير توانسته است بازارهاي بزرگ بسياري را براي صادرات در كشورهاي مختلفي در آسيا و اروپا و آمريكا به دست بياورد . كه اين خود نشان از كيفيت بسيار بالاي فرش ماشيني كاشان دارد. عمده صادرات فرش ماشيني كاشان به كشورهاي عراق ، امارات ، عمان ، آلمان و ساير كشورهاي اروپايي است .

در سال هاي اخير با استقبال بسيار زياد علاقمندان به فرش ماشيني كاشان و سرمايه گذاري هاي مناسب ، دستگاه هاي فرشبافي مدرن 1200 شانه و 1500 شانه وارد بازار توليد شده اند . دستگاه هاي پيشرفته در كنار پيشرفت در توليد نخ هاي با كيفيت بالا باعث شده است كه كيفيت اين فرش ها به گونه اي باشد كه طرح هاي بسيار ريز بافت و كاملا مشابه فرش هاي دستباف را در فرش هاي ماشيني نيز مشاهده كنيم .

فرش كاشان : https://webfarsh.com/blog/%D9%81%D8%B1%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D8%B4%D8%A7%D9%86

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۰۵:۲۷ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی