نايس ملودي
آهنگ هاي زيبا

طرح جابربن حيان

همانگونه كه مستحضريم ، نميتوان از اهميت تحقيق و پژوهش و مشاركت دانش آموزان در امور علمي در كلاس غافل شد و بر همگان روشن است كه دانش آموزاني كه در فعاليت هاي كلاسي فعال و در حال مشاركت با سايرين هستند،در آينده نيز افرادي پژوهشگر و قابل اعتماد براي جامعه خواهند بود.مشاركت دانش آموزان در امور كلاسي و مباحث آموزشي و درسي در دوره ابتدايي ميتواند سنگ بناي محكمي براي علاقه مندي و رغبت آنان در اين امور در مقاطع بالاتر باشد.خوشبختانه در سالهاي اخير در آموزش و پرورش كشور ما توجه بسيار زيادي به اين موضوع شده است.و طرح ها و پروژه هاي مختلفي براي كمك به اين امر اختصاص داده شده است.يكي از اين طرح ها طرح جابر يا طرح جابربن حيان است.طرح جابربن حيان در مقطع ابتدايي در رابطه با ايجاد روحيه پژوهش محور در دانش آموزان به وجود آمده و سعي دارد بيشترين تاثير را بر روي ايجاد روحيه مشاركت پذيري در دانش آموزان ايفا نمايد.

  • مقدمه درباره طرح جابربن حيان (طرح جابر)
  • طرح جابر چيست؟
  • اهميت طراحي طرح جابر
  • انواع طرح جابربن حيان
  • نكته آموزشي درباره طرح جابر
  • نكات مهم درباره طرح جابر
  • نمونه طرح جابربن حيان
  • طرح جابر در وردپرس
  • ويژگي هاي طرح جابر به شكل خلاصه

مقدمه درباره طرح جابربن حيان (طرح جابر)

يكي از طرح هايي كه در دوره ابتدايي وجود دارد ، طرح جابر يا طرح جابربن حيان است. در اين مقاله بررسي مي‌كنيم كه طرح جابر چيست و چه خصوصيت هايي بايد داشته باشد و همينطور چه انواعي دارد.

اگر شما به عنوان يك دانش آموز و يا معلم به دنبال افزايش و بهبود كيفيت آموزشي در آموزش ابتدايي هستيد،يكي از بهترين گزينه ها شركت و پياده سازي طرح جابر است.طرح جابر به دانش آموزان كمك مي كند كه به بهترين شكل ممكن در امور آموزشي و كلاسي مشاركت كنند و با استفاده از دست سازه ها و پروژه هاي خود در جهت اعتلاي سطح علمي خود در مدرسه بكوشند.

طرح جابر چيست؟

بر طبق بخشنامه هاي ارسالي از وزارت آموزش و پرورش ،دانش آموزان در طرح جابر يا طرح جابربن حيان با يد ايده هاي علمي و آموزشي خود را كه در رابطه با موضوعات درسي و سطح علمي خود در ذهن دارند به صورت عملي پياده سازي كنند. و بعد از اجراي پروژه بتوانند در رابطه با آن گزارش دهند و از پروژه خود دفاع كنند.

منبع : https://moallemblog.com/%D8%B7%D8%B1%D8%AD-%D8%AC%D8%A7%D8%A8%D8%B1/

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۰۰:۵۷ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی