نايس ملودي
آهنگ هاي زيبا

شهر آنتاليا

آنتاليا از شهرهاي مهم و توريستي كشور تركيه محسوب مي شود كه شهر آنتاليا در غرب كشور تركيه و در شمال درياي مديترانه واقع شده است.

آب و هواي آنتاليا

آنتاليا تابستان هاي داغ و زمستان معتدل باراني دارد. آنتاليا در حدود 300 روز از سال آفتابي است و در فواصل ماه هاي آوريل تا نوامبر مي توان در آب هاي آنتاليا شنا كرد. در كنار تفريحات ساحلي، شنا و لذت بردن از آفتاب آنتاليا، مي توان در دامنه كوه هاي توروس به اسكي نيز پرداخت.

 

اگر قصد داريد در ماه آوريل به آنتاليا سفر كنيد، منتظر باران هاي كوتاه مدت شامگاهي آن باشيد، البته براي كساني كه قدم زدن در زير باران را دوست دارند، محيط فوق العاده ايست.

 

اقامت در آنتاليا

آنتاليا,شهر آنتاليا,سواحل آنتاليا

در شهر آنتاليا هتل هاي لوكس زيادي وجود دارد

 

هتل محل اقامت، يكي از اساسي ترين اجزا سفر محسوب مي شود، بنابراين با توجه به هدفتان از سفر، محل اقامت خود را انتخاب كنيد تا بتوانيد بيشترين استفاده را از لحظات خود در آنتاليا بكنيد. انواع اقامتگاه ها از پانسيون گرفته تا هتل هاي لوكس 5 ستاره، در آنتاليا وجود دارد.

 

هتل هاي آبي سلامتي شهر آنتاليا

هتل هايي كه به نوعي آب درماني طبيعي انجام مي دهند در دنيا به سپا و يا Salus Per Aquam معروف مي باشند. سپا براي تنظيم آب و نمك در بدن بسيار مفيد مي باشد. با سپا بدن انسان انرژي را دوباره سازي مي كند، از دردها دوري مي جويد و به عبارتي خستگي از وجود انسان رخت بر مي بندد.

 

هتل هايي كه اين نوع درمانهاي آبي را ارائه مي دهند به صورت هفتگي، ماهيانه و ساليانه مسافرين را مي پذيرند. امروزه هتل هاي ساپا در شهر آنتاليا خدماتي همچون ماساژ درماني، لجن درماني، آروما تراپي، خدمات زيبائي و ديگر خدماتي سلماتي را ارائه مي دهند. حوض هاي آبي سرد – گرم، درمانهاي انواع جوشهاي مضمن در تمامي نقاط بدن، آموزش روش هاي آب درماني به توريستها، خدمات استراحتي و … از امكانات ديگر اين نوع هتل ها مي باشند.

 

مراكز ديدني و تورهاي اختياري شهر آنتاليا

هتل هاي آنتاليا,آنتاليا,تصاوير آنتاليا

مكان هاي تفريحي آنتاليا نسبت به شهر هاي ديگر تركيه از تنوع بالاتري برخوردار است

 

• آبشار دودن Duden و كورشوفلي Kursunli كه در كنار هر كدام از آنها پاركهاي زيبايي وجود دارد.

 

• رافتينگ (رودخانه وحشي) در اين تور ابتدا پس از آموزشهاي لازم توسط مربيان حرفه اي و گرفتن تجهيزات لازم، به ارتفاعات كوهستان مي رويم.

 

• آكوالند، جايي است كه شما با عظمت آب آشنا خواهيد شد. درآكوالند حسهاي فراموش نشدني را تجربه خواهيد كرد.

 

• دلفين لند، دمره، ميرا و ككووا از ديگر تورهاي اختياري و تور ارزان آنتاليا مي باشد.

 

مهمترين شهرهاي آنتاليا عبارتند از :( مگر شهر خود شهر دارد )

منطقه بلك تركيه داراي بهترين و گرانترين هتل ها موجود مي باشند در اين منطقه بيش از ۹۹% هتل ها ۵ ستاره مي باشند.

 

*منطقه لارا كوند (Lara Kundu)

,تورهاي آنتاليا,عكس هاي آنتاليا,آنتاليا

هتل هاي منطقه لارا كوندو آنتاليا تماماً ۵ ستاره مي باشند

 

جديدترين هتل هاي ساخته شده در اين منطقه از شهر آنتاليا را در خود جاي مي دهند. به سبب نزديكي به فرودگاه و مركز شهر هتل هاي اين منطقه از مشهوريت و نام آوري فراوان برخوردارند. علي رغم اينكه هتل هاي منطقه لارا كوندو تماماً ۵ ستاره مي باشند ولي به سبب تغيير فصول و ماهها هتل هاي با قيمت مناسب را نيز مي توان پيدا كرد.

 

*منطقه كمر (Kemer)

تصاوير آنتاليا,تور آنتاليا,آنتاليا

منطقه كمر آنتاليا يكي از سرسبزترين مناطق مي باشد

 

طبيعي ترين و سرسبزترين منطقه آنتاليا مي باشد. در اين منطقه هتل هايي با درجه بندي بين ۲ تا ۵ ستاره را مي توان يافت. به سبب وجود روستاهاي با امكانات توريستي، گردشگراني كه طبيعيت را مي پسندند نيز از روستاهاي آنتاليا براي اقامت خويش بهره مي جويند.

 

*شهر و منطقه آلانيا (Alanya)

عكس هاي آنتاليا,مناطق ديدني آنتاليا,آنتاليا

شهر آلانيا از ديدني ترين و زيباترين مناطق آنتاليا مي باشد

 

شهر و منطقه آلانيا (Alanya) به علت مصافت 2 ساعته با شهر آنتاليا به خودي خود يك منطقه توريستي متفاوت و جذاب است. براي توريستها و مسافراني كه هم مي خواهند به مركز شهر و هم به ساحل دريا نزديك باشند شهر آلانيا بهترين گزينه خواهد بود. در شهر آلانيا در مركز شهر هتل هاي كوچك با قيمت مناسب وجود دارند. هتل هاي با دامنه 5 ستاره به بالاتر بين منطقه آنتاليا و آلانيا واقع شده اند.

 

موقعيت جغرافيايي و راههاي ارتباطي آنتاليا:

راههاي ارتباطي آنتاليا: ارتباط با اين شهر از طريق راههاي هوايي، دريايي و زميني امكانپذير است. فرودگاه آنتاليا آماده پذيرايي تمام پروازهاي بين المللي است.

 

موقعيت جغرافيايي آنتاليا: اين شهر در منطقه درياي مديترانه واقع شده، در شرق آنتاليا شهرهاي مرسين و كارامان، در شمالش قونيه، اسپارتا و بوردور، در غربش موغلا و در جنوبش درياي مديترانه مي باشد.

 

 مراكز خريد آنتاليا

سواحل آنتاليا,تورهاي آنتاليا,آنتاليا

آنتاليا نسبت به استانبول مراكز خريد كمتري دارد

 

آنتاليا به عنوان مركز تفريح و سرگرمي هاي آبي در تركيه شناخته مي شود. با آنكه مراكز خريد آن نسبت به شهري مانند استانبول كمتر است، اما در صورت آشنايي مسافرين با مراكز خريد، مي تواند نياز آنها را در سفر به اين منطقه زيبا مرتفع سازد.

 

گردآوري : بخش گردشگري بيتوته

منابع:

nsptours.com
irangazette.com

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۰۲:۱۵ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی