نايس ملودي
آهنگ هاي زيبا

قانون جذب چيست؟

قانون جذب چيست؟

در انديشه‌ي نوين، قانون جذب در واقع باوري است كه مي‌توان بر اساس آن با تمركز روي افكار مثبت و يا منفي خود، آنچه را كه افراد مي‌خواهند به دست آورند.

به گزارش ايسنا، بنابر اعلام پرورش افكار، قطعاً هيچ‌كسي دوست‌ ندارد كه افكار منفي خود را تحقق بخشيده و به آن‌ها جامه‌ي عمل بپوشاند اما همه‌ي افراد از كوچك و بزرگ و زن و مرد تمايل دارند تا به هر آنچه مي‌خواهند برسند و آن را جذب نمايند.

به كمك قانون جذب افراد مي‌توانند به خواسته‌ها و روياهايي كه ممكن است سال‌هاي زياد براي داشتن آن تلاش مي‌كرده‌اند، در مدت‌زمان كوتاهي نائل‌آمده وزندگي خود را به شكلي كه خوددوست دارند ترسيم كنند. در واقع شما با فراگيري قانون جذب ياد مي‌گيريد همچون نقاشي چيره‌دست، علاقه‌مندي‌ها و خواسته‌هاي خود را به زيبايي به تصوير كشيده و آن‌ها را به واقعيت تبديل نماييد.

مطابق با اين قانون مردم و ذهن آن‌ها انرژي خالصي دارند كه براي جذب افكار مثبت درون ذهن تنها كافي است تا به آن باور داشت و با تمرين‌هاي مداوم باعث شويد تا اين انرژي‌هاي هم‌سوي ذهن و افكار مثبت يكديگر را جذب كرده و روياهاي شما را محقق سازند. سلامتي، ارتباطات مثبت و قوي، ثروت و ... از جمله افكار مثبتي هستند كه با تكرار و مراقبت مي‌توان آن‌ها را جذب كرد.

تفكر انديشه‌ي نوين در قرن نوزدهم شكل گرفت و بر اين اساس افراد توانستند تا با تركيب افكار و احساسات مثبت، فرصت‌هاي مثبت را جذب كرده و از آن به نفع پيشرفت در زندگي خود بهره ببرند. اين قانون كه مي‌توان از آن به‌عنوان رازهاي به دست آوردن موفقيت نيز ياد كرد، در واقع نيرويي از سمت پروردگار متعال است كه با كمي تلاش و تمركز مي‌توانيد آن را به دست آورده و از آن در جهت موفقيت خود به‌كارگيريد.

دوره‌هاي آموزش قانون جذب

· خواب‌وبيدار

· ارتعاش و مدارها

· اگر اسكار را مي‌گرفتم                                                                                            

· شنا كردن در جهت جريان

· سودوكو و تغيير اطرافيان

· اهداف ناخواسته مشخص مي‌شوند

· قطب‌نما

· نقش خاطرات

· جايگاه توبه

· شكرگزاري پاك‌سازي

· ۲ فايل تخصصي روابط

· ۲ فايل تخصصي ثروت

· ۲ فايل تخصصي سلامتي

منبع

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۴۶:۱۷ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی