نايس ملودي
آهنگ هاي زيبا
 از بارزترين خصوصيات يك آتليه عكاسي كودك حرفه اي برخورد خوب و صبورانه ي كاركنانش است . جدا از آن آتليه كودك بايد دكوراسيون و اكسسوري هاي مناسب و مد روز داشته باشد تا بتواند عكاسي كودك جذاب و فضايي صميمي داشته باشد و اينگونه است كه هميشه ميتواند روي بورس باشد و مشتري هاي پايه ثابت داشته باشد .

 

عكاسي كودك و ثبت لحظات كودكي اين كوچولوهاي شيرين از دسته كارهايي است كه امروزه بسياري از والدين مشتاق به انجام دادنش هستند .

 

اما براي اين كار ابتدا بايد آتليه كودك مناسب را پيدا بكنيد .

 

آتليه كودك

 

عكاسي كودك كار دشوار و چالش برانگيزي است كه هركسي توانايي انجام دادن آن را ندارد  .

در عكاسي كودك شما بايد حال و هواي كودك را عوض كنيد .. انرژي مثبت به او بدهيد و فضا را شاد و نشاط آور كنيد تا لبخند بر لبان او بنشيند .. اينگونه است كه ميتوانيد عكاسي كودك خوب و موفقي را داشته باشيد .

فضاي آتليه كودك بايد به گونه اي باشد كه كودكان بتوانند با آن ارتباط برقرار كنند و احساس صميميت داشته باشند تا بتوانند اون روي شيرين و شيطون خودشان را نشان دهند .

عكاس كودك بايد بتواند در طي روند عكاسي كودك خوشحالي و شادي را در چهره كودك نمايان سازد .در غير اين صورت اگر عكاس نتواند اين حالت را در چهره كودك ايجاد كند ، كودك در طول عكاسي كودك چهره اي توهم و غمگين خواهد داشت و هيچ پدر و مادري اين را دوست ندارند .

 

ويژگي هاي يك آتليه كودك 

 

يك آتليه كودك حرفه اي و تخصصي بايد تمامي وسايل ، دكور و اكسسوري هاي به روز دنيا و مورد نياز عكاسي كودك را داشته باشد تا به اين طريق بتوان سشن هاي مناسبي براي عكاسي كودك داشت .

فضاي آتليه كودك بايد شاداب و پر نشاط باشد و به گونه اي باشد كه كودك در آن كاملا احساس امنيت و آرامش داشته باشد . اينگونه خواهد بود كه عكاس عكاسي كودك خوبي خواهد داشت .

عكاس نبايد به كودك امر و نهي كند و با او دستوري صحبت كند .

بلكه بايد بتواند به گونه اي با كودك دوست شود كه كودك با او احساس راحتي و صميميت كند و اينگونه با ميل و رغبت خودش  كارهايي كه به او ميگوييد را انجام دهد .

از كودكان خواهش كنيد .. دستور ندهيد !

اينگونه آنها ميتوانند بسيار طبيعي تر ژست بگيرند و سوژه ي خوبي براي عكاسي كودك شما باشند .

درمورد دكورها از آنها سوال كنيد و سعي كنيد اگر امكانش هست از دكور مورد علاقه ي او استفاده كنيد تا اينگونه حس بهتري نسبت به شما پيدا كند و بيشتر حرفتان را گوش بدهد .

يادتان باشد در عكاسي كودك هميشه بايد صبور باشيد و هر روزه توانايي تان در برقراري ارتباط با اين موجودات شيرين را تقويت كنيد و افزايش دهيد .

اينگونه ميتوانيد در كارتان در آتليه كودك موفق باشيد و پيشرفت كنيد .

 

يك آتليه كودك خوب و حرفه اي بايد نور مناسب  و تنظيمات خوبي در اين زمينه داشته باشد چرا كه از اصلي ترين نكات عكاسي كودك همين تنظيم بودن نور است .

منبع

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱ آذر ۱۳۹۷ ] [ ۰۷:۱۶:۰۶ ] [ ملودي ] [ نظرات (1) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی