نايس ملودي
آهنگ هاي زيبا
 

آيا تبليغات رايگان در گوگل امكان پذير است؟

وقتي ما در گوگل واژه تبليغات در گوگل  را جستجو مي كنيم عبارت تبليغات در گوگل رايگان جز پيشنهادهاي گوگل براي جستجوي جديد است و اين يعني كاربران بسياري اين عبارت را براي يافتن خدمات تبليغات Google Ads جستجو مي كنند. در اين مقاله قصد داريم بررسي كنيم كه آيا كاربراني كه اين عبارت را جستجو مي كنند، به نتيجه درستي مي رسند و آيا تبليغات رايگان در گوگل اصلا امكان پذير هست يا نه؟ و اگر هست از چه طريقي و اگر نيست راه جايگزين چيست؟

 

گوگل سالانه ميلياردها دلار براي توسعه زيرساخت‌ها و افزايش قدرت موتور جست‌وجوي خود هزينه مي‌كند. آيا از خود پرسيده ايد درآمد گوگل از كجاست كه اين هزينه هاي كلان را جبران مي كند و گوگل را تبديل به يكي از سودآورترين شركت هاي دنيا نموده است؟ ۹۳ درصد از درآمد گوگل از تبليغات است. اگر شما جاي مدير گوگل بوديد، آيا اجازه تبليغات رايگان در گوگل را مي داديد؟ قطعا نه!! شايد در برخي موارد براي تشويق مشتريان و اهداف بازاريابي بلندمدت برخي تخفيف ها را براي برخي از مشتريان تدوين مي كرديد ولي تبليغات رايگان هميشگي هرگز!

تعبيرهاي مختلف از تبليغات رايگان در گوگل

در اينجا برخي تعبيرهايي كه از عبارت تبليغ رايگان در گوگل مي شود را بررسي مي كنيم.

  • سئو: در سئو و ليست نتايج ارگانيك شما بابت نمايش در گوگل و كليك هايي كه بر روي لينك سايت شما مي‌شود، هيچ پولي به گوگل پرداخت نمي كنيد. ولي اين به اين معنا نيست كه شما داريد به صورت رايگان در گوگل تبليغ مي‌كنيد. در واقع شما اولا براي اينكه سايت تان درنتايج اوليه گوگل ظاهر شود بايد كلي هزينه كنيد. مثلا هزينه توليد محتوا، هزينه برنامه نويسي براي بهبود پارامترهاي مرتبط با سرعت سايت، تجربه كاربري و … و همچنين هزينه هاي بك لينك سازي و … .
    نكته اي ديگر كه در مورد سئو وجود دارد اين است كه شما با بهينه سازي سايت‌تان و رعايت نكات سئويي در جهت پاسخ صحيح به سوال كاربران، در واقع به موتور جستجوي گوگل اعتبار مي بخشيد و گوگل از اين مورد سود مي برد.
    اگر نتايج سئو در موتور جستجوي گوگل وجود نداشت و فقط تبليغات ادوردز بود، آيا كاربران ديگر از موتور جستجوي گوگل استفاده مي‌كردند؟ بنابراين سئو تبليغات رايگان در گوگل نيست! در واقع سئو پاداشي است براي سايت هايي كه با بهينه سازي سايتشان به گوگل اعتبار مي بخشند!
  • تبليغات رايگان براي خيريه ها: گوگل در شرايط خاصي اجازه تبليغات رايگان را در موتور جستجوي گوگل مي دهد. تبليغات رايگان تنها براي بعضي خيريه ها و با شرايط خاص امكان پذير است كه متاسفانه در ايران به دلايل تحريم هاي گوگل عليه ايران اين امكان به هيچ عنوان وجود ندارد. براي كسب اطلاعات بيشتر به صفحه Google Grants  مراجعه كنيد.
  • كوپن هاي تخفيف و يا پروموشن هاي گوگل: گوگل براي ايجاد انگيزه براي استفاده از خدمات ادوردز، به برخي مشتريان تازه وارد پروموشن هايي به مبلغ هاي مختلف و حداكثر تا مبلغ ۱۵۰ يورو ارايه مي دهد. در همه پلن هاي پروموشن، مشتريان تازه وارد ابتدا بايد مبلغي را براي تبليغات هزينه كنند و بعد اين پروموشن گوگل را دريافت كنند. بنابراين باز دريافت اين پروموشن به معناي تبليغات رايگان در گوگل نيست چرا كه اولا شما بايد ايتدا براي فعال شدن پروموشن مبلغي را پرداخت كنيد و در ثاني گوگل فقط و فقط يك بار به هر مشتري پروموشن يا كوپن تخفيف مي‌دهد و پس از اتمام مبلغ دريافتي پروموشن شما راهي جز پرداخت هزينه تبليغات گوگل نداريد.

روش هاي تبليغات ارزان در گوگل

تا اينجا با بررسي توجيهات مختلفي كه براي تبليغات رايگان در گوگل وجود دارد، نشان داديم كه اين امر به هيچ وجه امكان پذير نيست! حال كه ما نميتوانيم به صورت رايگان در گوگل تبليغ كنيم، آيا راهي وجود دارد كه حداقل با هزينه كمتري در گوگل تبليغ كنيم؟ اگر شما بتوانيد با هزينه ي كمتري در گوگل تبليغ كنيد، با سودي كه از دريافت مشتريان جديد از طريق گوگل ادز بدست مي‌آوريد، مي توانيد بدون نگراني هزينه هاي گوگل را بپردازيد.

 

  1. استفاده ازسئو در كنار گوگل ادز:
    سئوي سايت شما با كلمات كليدي هدف از دو جهت مي تواند در كاهش هزينه هاي تبليغات شما تاثير گذار باشد.
    الف: دريافت كليك رايگان از طريق نتايج ارگانيك گوگل
    ب: سايت هاي سئو شده از آنجايي‌كه پاسخ بهتري به سوال كاربران مي دهند، در مقايسه با سايت هاي ديگر هزينه كمتري بابت تبليغات ادوردز پرداخت مي‌كنند.
  2. استفاده از خدمات سايت پارس ادوردز براي تبليغات گوگل:
    هميشه در كنار ارزان بودن، بايد به دنبال كيفيت نيز بود. سايت پارس ادوردز در كنار اين مورد كه جز ارزان ترين شركت هاي ارائه دهنده خدمات ادوردز است، با حفظ كيفيت خدمات توانسته است رضايت بيش از ۹۸% مشتريان را بدست آورد.
    دسترسي مستقيم به اكانت ادوردز در همه پلن ها، كاهش هزينه هاي مشتريان از طريق بهينه سازي تبليغات در پلن هاي مديريت شده، آموزش گوگل ادوردز و همچين شارژ اكانت ادوردز بدون تحميل هزينه هاي مديريت از جمله خدمات شاخص اين شركت است.
  3. استفاده از كوپن هاي تخفيف گوگل براي كاهش هزينه هاي تبليغات:
    همانطور كه قبلا گفته شد استفاده از كوپن هاي تخفيف (Promotion Code) يكي از راه هاي كاهش هزينه تبليغات گوگل است. كوپن هاي تخفيف معمولا در اختيار پارتنرهاي گوگل در زمينه گوگل ادز گذاشته مي شود و اين پارتنرها كوپن ها را دراختيار مشتريان قرار مي دهند. پارس ادوردز به عنوان پارتنر گوگل به صورت رايگان اين كوپن ها را در اختيار مشتريان خود قرار مي دهد.

براي شروع تبليغات در گوگل با ما تماس بگيريد


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۳۰ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۱۵:۵۴ ] [ ملودي ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 50
دیروز : 13
افراد آنلاین : 2
همه : 6457
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / ثبت آگهی رایگان / خدمات نظافتی در مشهد / باربری / بسته بندی لوازم منزل / دانلود بازی اندروید / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی آریا / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد / سایت تفریحی / ربات تلرسام / ربات افزایش فالوور عضوگرام / تربیت سگ / خرید لپ تاپ استوک / انجام پروژه متلب / چگونه جذب خود کنیم /  نوار نقاله / انجام پروژه های متلب / جواب بازی آمیرزا